896 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Staferinger Staferinger

Jeg skal have malet min tank, og tænker at den også skal stafferes med en dobbelt pinstripe på hver side. Min maler takker nej, og et skiltemalerfirma ligeledes. Så man skal vel have fat i en med rolige hænder.... men hvem?
Forslag modtages, helst i rimelig radius af Århus.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Staferinger
  • #1   12. okt 2023 Prøv Aros Speedshop i Århus, de kan garanteret noget eller også ved de noget. smiley

• #2   12. okt 2023 Ellers tag også en snak med Sten i Randers - de laver et ret godt stykke arbejde:
    https://stensautolak.dk/

• #3   16. okt 2023 Når jeg kikker på et nærbillede, af dine stafferinger, kan jeg se at de ikke er håndstafferet.
    Så de kan købes i ruller f.eks på Ebay. Når basisfarven er sprøjtet på, så monteres stafferingerne og afsluttes med klarlak. Det kan de fleste malere finde ud af.

• #4   16. okt 2023 Ja, det er helt korrekt. Jeg har dog en opfattelse af at de faktisk kan deres håndværk deroppe, og Steen har selv en samling gamle fine knallerter stående som han selv samler, restaurerer og maler. Jeg ved godt at dette ikke beviser noget, men det er sådan set heller ikke formålet - formålet er udelukkende at gøre opmærksom på at der kunne være en mulighed, som ikke bør udelukkes og måske Carsten med fordel kan ringe og tage en snak med Steen.

• #5   16. okt 2023 #4 Hvis han restaurer veteran knallerter, så ved han hvad det drejer sig om. ham vil jeg også være tryg ved.
    Nu kunne det så være rart at høre, om tråd starteren også har fået løst sit problem.

• #6   17. okt 2023 Som jeg tidligere skrev, har jeg været ved både autolakerere og skiltemalere. Problemet er at stafferinger kommer til at krølle når de drejes (oven i købet i to retninger, da de både skal ændre retning og tanken buer indad) Men det må jo kunne lade sig gøre, da der jo sidder nogle på tanken allerede, som er lagt på efter maling.
    Jeg har nu fundet frem til Rask Mc- og autolak i Odder, som jeg skal tale med i ugens løb. Havde helt glemt ham, han har nemlig tidligere lavet noget meget fint arbejde for mig. Han er ikke billig, men hellere det end at køre og kigge på noget dårligt arbejde til lav pris.

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 1 Svar: 148
    #7   18. okt 2023 @2
    Når man kigger på Stens hjemmesides galleri, så er det ikke stafferinger eller unik lakering han praler med. smiley

Kommentér på:
Staferinger

Annonce