{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  z650
  • #1   25. apr 2008 Lav dem selv med lidt fantasi... har haft 4 af dem da jeg var ynger

  • #2   27. apr 2008 Jeg syntes nu den er ret fræk som den står. Måske nogle rustfri forrør, så får de den der blå-grønne farve. Ser blær ud. Ellers poler din motor.

  • #3   28. apr 2008 Synes egentligt også at den er fin som den står... smiley

    Det vigtige (efter min mening) er ikke at overdrive for meget, for der skal være lidt klassisk look stadigvæk - for det ser lidt råt ud, hvilket er rigtigt fint til en fighter. Synes at Marving-udstødningen (hvis det altså er en Marving fra Z-klasmo.de) klæder den meget fint.

    Du spørger iøvrigt om det er muligt at tune en Z650'er på din profil. Du kan tro at det er muligt, og endda uden de store armbevægelser. Prøv at læse artiklerne på denne side - så kan du får en fin ide om hvor lidt der egentligt skal til... (link fjernet)

    Ellers har Z-klasmo.de (som har specialiseret sig i Z'ere) jo alt, hvad du skal bruge til din maskine. smiley



  • #4   28. apr 2008 Hva' med en oliekøler, det kunne da også se lidt råt ud. Ud over at have en god effekt på din motor, så fremhæver det også motoren lidt. Specielt hvis du bruger rustfrie olieslanger, og fører dem op forbi cylinderen, vil det blive fremhævet på en rigtigt fed måde.

    Olieledningen skal køre fra en forskruning bag på motoren nede i højre side ved siden af oliefilteret, og så skal den ind igen under olietrykskontakten.

    Du kan købe de to fittings der skal til hos Z-klasmo, og så kan du selv finde slanger og en passende oliekøler hos en hugger. Så vil det såmænd ikke blive ret dyrt (omkring 1.500-2.000,-). Du kan iøvrigt IKKE bruge hvilke som helst adaptere til at sætte på motoren, da hullet i adapteren bagtil på motoren skal have en bestemt størrelse, for ikke at stjæle olietryk fra gearkassen.


Kommentér på:
z650

Annonce