392 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Hvilken type fatning? Speedometer ZX6R Hvilken type fatning? Speedometer ZX6R
Ville godt sætte nogle på dioder i mit speedometer, i stedet for det lidt kedelige alm lys der sidder i min ZX6R (1997). Har ligget og rodet lidt i min Haynes Manual....men kan ik lige finde ud af hvilke fatninge det er der sidder...drejer sig om selv speedometer/omdrejningstæller lyset...ik "advarselslamperne";) Nogen der ved det:)?
0 synes godt om
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
De hedder SMD Dioder PLCC-2 og har varenummer 105-8410 i hvid på DEN side...
Viser du det link til en der ved noget om elektronik, så kan han fortælle dig præcist hvilke det er - og de vil med al sandsynlighed også passe til din Kawasaki...
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Det du tænker på er vel de diodelys man kan sætte i istedet for pærerne?
Gjorde det selv på min gamle GSXR fra 97, men må indrømme jeg ikke var imponeret. Men kan være det er blevet bedre
Hvis du ku komme til pærerne og så lige fiske en ud var det rimlig nemt og sammenligne med billeder fra nettet.
Matronics har et godt udvalg m. billeder
http://www.matronics.dk/Produkter/Biler/Indendoers/Instrumentbelysning/Ledinstrumentpaerer.aspx
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 602
Det var lige præcis det jeg havde kigget på! Håbede på nogen vidste hva det var for nogen fatninge, så jeg kunne slippe for at pille det af og sætte det på alt for mange gange;) hehe...dovent, I know! Men kan jo være at det ender med det du siger!:)
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Hvis det ligesom på min Suzie, så kunne jeg nøjes med og købe selve diodepæren og så bruge org. fatningen fra motorcyklen. Så sparer man også lidt på den konto
Hvilken type fatning? Speedometer ZX6R