{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.651 visninger | Oprettet:

Udstødnings fjeder og kåbe skruer ? {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet lidt i tvivl så spørger lige her.

Fjedre til udstødning - Mellemrør til potte, er de universielle i størrelserne? og hvor kan de købes henne i dk ?

og

De små sorte clips der oftest sidder på indersiden/ploven ved kåber, det er ikke en som skal skrues i , men man trykker bare på dem så låser de. Sorte små og af plast... hvad pokker hedder de og hvor kan de skaffes ?

Takker på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødnings fjeder og kåbe skruer ?
  • #1   29. maj 2008 I behøver ikke holde jer tilbage smiley

  • #2   29. maj 2008 fjedre er jeg sikker på er universielle, til hver sit mærke altså, leo vince er ihvertfald med samme fjedre...
    de andre dimser sidder også på min, men aner ikke hvad de hedder, da jeg var i lære som opel mekker brugte vi en del af dem, de blev brugt til at montere inderskærmene med....


  • #3   29. maj 2008 Fjedre til udstødning. Jeg tror ikke de er universelle som sådan, men Akrapovic og Yoshimuras er vist samme størrelse, hvilket mange andre sikkert også er.
    Så ok, næsten universelle, måske smiley
    kan købes hos louis.de, søg på varenr. 10027033

    Mellemrør, nej det dem skal du vist ikke regne med er universelle, men igen der er muligvis nogle der bruger samme diameter.

    Plastiknitter plejer jeg at kalde dem. På engelsk push-pin rivets eller mere generelt fasteners.


  • #4   29. maj 2008 Det var nu heller ikke mellemrør jeg mente men de fjedre der går fra dem smiley

    Ah godt at vide med de "plastnitter" Det er sgu ikke let at søge efter når man ikke ved hvad de hedder heh.

    Jeg takker for infoen.


  • #5   29. maj 2008 Fjedrene kan vel fås til Akrapovic hos Holtuc

    http://www.holtugmc.dk/

    Du kan også købe fjedre her, men det er selvfølgelig ikke Akrapovic kvalitet
    (link fjernet)


Kommentér på:
Udstødnings fjeder og kåbe skruer ?

Annonce