{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Timbo H
Timbo H
Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 11

Sv1000 udstødning {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Så vidt jeg husker så var der en her inde som kunne lave en komplet udstødning til sv1000 2i1 ?

Men jeg kunne endeligt godt tænke mig have en hvor man så har bare to potter i ligesom den originale men så man bare får en bedre flow i

Mvh Tim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sv1000 udstødning
  • #1   25. aug Vil du så have to potter på den ene side eller hvordan skal det tolkes.

• Timbo H
    Timbo H Tilmeldt:
    maj 2025

#2   25. aug Hov nej de skal dog sidde sammen måde som det originale

Altdå en på hver side smiley

• #4   25. aug Så køb et komplet system inkl. forrør, de førende producenter laver noget der er klart bedre end “en eller anden”
    Skal du have det mindste ud af det, udover lyd, så er det power commander / flash, luft filte / boks, og så videre. Men med den fokus der er på “larm” er spørgsmålet om ikke det falder til jorden. Ville hellere få den til at køre godt med lækker affjedring og vægt optimering. Eller bytte den til en mc model der er født med mere smæk eller “flow”, spørgsmålet er så hvor man efterhånden kan få glæde af det, med mindre man planlægger bane dage.
    Hurtigt har du opgraderet for mere en motorcyklen er værd.
    Måske man kan være heldigt at finde noget brugt.

• Timbo H
    Timbo H Tilmeldt:
    maj 2025

#5   25. aug Hvor finder jeg sådan noget komplette henne?

Jeg har fået skiftet til USD forgaffel og fået en god bagdæmper og power commmader og kn filter til luftfilter osv..

Og har ligenu en med 2i1 og den er ruller ind med det power commander osv.. for 3 år siden men mit plan vare få en 2i2 udstødning igen på og så få det rullet ind igen til næste år smiley

• Timbo H
    Timbo H Tilmeldt:
    maj 2025

#6   25. aug Jeg har haft min sv1000 i 5 år og jeg er virkelig glad for den og jeg ønsker ikke at bytte den ud, det er ikke mit plan i hverflad hehe

• Timbo H
    Timbo H Tilmeldt:
    maj 2025

#8   26. aug Yes tak for det smiley

• Timbo H
    Timbo H Tilmeldt:
    maj 2025

#9   27. aug #7
    Jeg kan nu se de sælger mange forskellige med potterne, men ved man hvilke af dem giver mest dyb tung lyd eller ond lyd eller hvad man nu siger smiley

Har ellers kigget på dem uden potter da jeg nu har nogle selv men tænkte man ligeså godt kunne få to nye når man nu skulle bestille noget hjem der fra

Jeg har dem i alu ixil nu sort

PS kan se der to forskellige priser på hele komplet udstødning uden potter hvad er forskellen på dem?

• #10   27. aug Jeg kender intet til det - brugte bare Google til at finde et SV1000 2i2 system smiley

• Timbo H
    Timbo H Tilmeldt:
    maj 2025

#11   27. aug Når okay i orden smiley

• #12   24. sep Jeg har fler komplette sæt du kan ringe 31139098 mvh Birger

Kommentér på:
Sv1000 udstødning

Annonce