752 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Til alle gsxr K8 ejere m. sportsudstød Til alle gsxr K8 ejere m. sportsudstød

Købte mig en racerudstødning til min gsxr K8, som blev monteret på katten, fordi katten er svejset fast til forrøret lige foran lampesonden.. det gav lidt lyd.....men men nu har jeg fået fjernet katten!!!!!! Den er svejset af lige foran lampesonden, fået et mellemrør ind op til udstødningen.... det kan stærkt anbefales hvis du vil ha en kanon ond lyd uden det bliver for meget og en dejlig brummen i tomgang!!!!! det er en kanon løsning, hvis du gerne vil spare de ca 6000 kr for et åbent system og gerne vil ha mere lyd..... se billeder på min fil.......

go sommer

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kløvning af brænde 1.500 kr.
  • Hækkeklip 300 kr.
  • Ordnet have 1.500 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt mellem fliser 1.250 kr.
  • Stikkontakt med løs forbindelse 638 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle gsxr K8 ejere m. sportsudstød
  • #1   1. aug 2008 Bare spørgs Rene P herinde fra, han har også fået det gjord!!!! og er yderst tilfreds... på hans fil, har han lagt et lydklip ind..hør det!!!!!!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.720
    #2   1. aug 2008 Nu har du så heldigvis også en potte med fornuftig dæmpning i.

Har man smidt den lille MIVV GP eller Akrapovic Heaxgonal potte på, så er cyklen ulidelig at køre på hvis man fjerner kat'en...

Er det rustfri rør?

Kan du evt tage lidt flere billeder længere oppe foran ved forrørene?

• #3   1. aug 2008 Det rigtig.... har heldigvis en pot med fornuftig dæmping i og længden tager jo en del også...... kan godt forstille mig en mivv gp hold da kæft...... du taler måske med erfaring angående kort pot?????

Ja det rustfri rør som er tik-svejset... ritig flot....

• Sajmon ™

#4   1. aug 2008 Jeg taler af bitter erfaring.

Var på fællestur med en som KUN havde en lille kort slashcut potte på efter forrørene - og ALLE overhalede ham for at komme væk fra den infernalske larm det var..

Det var HELT sygeligt så meget den støjede...

Nu her 1½ måned efter, sidder der sjovt nok også standard udstødning på den igen. smiley

• #5   1. aug 2008 En lille ting, der måske lige skal nævnes, inden i bliver alt for kåde!
    Jeg mener det er fra 2004 der kom forurenings krav på motorcykler, og det bevirker at når de cykler der er nyere skal til syn( ved ejerskifte efter 5 år) så skår i med håret i postkassen! Så skal der nemlig kat på igen før den kan synes! Dvs. I skal ud og købe en original udstødning, og den er dyr!
    En anden lille ting er, at hvis i er så heldige at være en af dem der lige bliver vinket ind i en politi ratcia, og de opdager katten mangler, bliver i slæbt ud bag ved og skudt i knæene!
    Det koster en stor bøde at med fuld overlæg at afmontere en kat, altså ændre på forrurenings niveauet!

Bort set fra det, er der sikkert noget effekt at hente ved at pille katten af, i de høje omdr som en mc kører med!
    På en bil har det stort set ikke nogen effekt...

God sommer:)

• Sajmon ™

#6   1. aug 2008 Det er samme forureningskrav min kører under da den er indregget i 09/2005 selvom det er en K4 model.

Dog sidder mine katalysatorer heldigvis i potterne. smiley

• #7   1. aug 2008 hehe ja okay, så meget larmer min sku ikke...kører jeg landevej/motorvej i 5 eller 6 gear er der ikke rigtig noget støj... men kunne godt forstille mig, at hvis man har en lille pot, der er monteret lige ved forrøret, lyder den helt sindsygt...... MEn så kan micron som min godt anbefales, da den er lang og dæmpet hele vejen igennem..... er meget glad for min lyd, som den har fået!!!!!!! der jo sikkert meget forskel på min pot og en mivv gp angående lyddæmpning??????

• Sajmon ™

#8   1. aug 2008 MIVV GP er jo bare en tud - det er ikke en potte. smiley

Så ja - der er meget forskel. smiley

• #9   1. aug 2008 Kan godt følge dig torben..... og gir dig også ret..... men jeg har ikke min maksine i 5 år..... og katten har jeg ligner her hjemme, så skulle det gå helt galt, kan den jo bare svejset på igen og standardpotten kommer på igen....... MEn hvad så med folk der bestiller komplet system til deres maskiner, der ryger katten da også af???????

• #10   1. aug 2008 hehe ja det er bare en tud...kun lige forstille mig den på.......så ber man om at blive stoppet troer jeg.....

• #11   1. aug 2008 Korrekt at katten ryger ag i et komplet system, og de får også ørene i maskinen den dag de bliver stoppet!
    Men hvis man skal lave de numre, er det en god ide ikke at ødelæge det originale, så man altid kan bygge den om igen!

• Sajmon ™

#12   1. aug 2008 Ja i 99 ud af 100 tilfælde bliver man bare hevet til syn - og så er det da rart bare at kunne skrue det originale på uden problemer.

• #13   1. aug 2008 Den der staver D i "gjort" han skal ha' sin ende smurt !

Kommentér på:
Til alle gsxr K8 ejere m. sportsudstød

Annonce