1.323 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
14. jun 2005 Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
se lige her! {{forumTopicSubject}}
Hvad synes i om mine instrumenter! billeder i profil!
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.195
Man kan ikke se trip'en. Jeg har samme problem med mit instrument. Men det er nok fordi dioder skoder til dem.
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.195
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
dec 2003
Følger: 118 Følgere: 114 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 973
Det ville pynte meget med de nævnte ting....
Ellers nice bike og instrumenteringen ser godt ud, men er det ikke svært at se viserne ? er det kun pærerne du har skiftet ?
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
se lige her!