1.075 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Kinøjser streetfighter Kinøjser streetfighter

Hej

Jeg går og leger lidt med tanken om at bygge min kinøjser om til en streetfighter her til vinter. Jeg synes kåben er lidt 80'er agtig, og så kan jeg godt lide den nøgne street fighter stil.

Men jeg søger nogle gode råd og forslag til hvad jeg skal gøre ved den.

Det skal også holdes indenfor et rimeligt budget, da jeg ikke vil smide bunker af penge efter en billig kinøjser smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kinøjser streetfighter
  • #1   3. sep 2008 det er da bare og komme igang, kan du skrue selv så er det fint... væk med den bagende og få en anden forlygte på, køb brugt, for stumper kan hurtigt overstige værdien på selve cyklen... skynd dig og kom så med nye billeder gennem dit "projekt"

• #2   3. sep 2008 Undskyld min måske lidt negative indgang til tingene... men helt ærligt, en kinøjser-streetfighter?! Who U're trying to fool??

Behold den da som den er: nemlig en 'ærlig' sparegris! Tror kun det blir værre hvis man begynder at lave den om!

Bare mine 5 cents...

• #3   3. sep 2008 Esben, det er da et fair spørgsmål. Hvis jeg havde 100 kilo til en streetfighter så havde jeg nok købt en brugt cbr600 til at bygge på. Men den slags penge har jeg bare ikke. Jeg synes det er sjovt at skrue, og det er egentlig grunden til jeg gerne vil igang med det projekt til vinter.

Men jeg er i tvivl om hvilken stil jeg skal ramme. Jeg regner med at fjerne kåben og købe en "maske" eller en rund forlygte. Og så skal tanken lakeres, måske i en lidt hidsig farve.

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved bagenden.... ?

• #4   3. sep 2008 Allright, det er også helt fair! Men det er nu et spørgsmål om prioritering, jeg købte min da jeg var på SU! smiley

Hvad med udstødninger, kan man overhovedet få noget andet til sådan en fætter?

• #5   3. sep 2008 det er jo smag og behag, og jeg syntes at baglægten er oki, og hvis du af og til køre med passager kan du jo "nøjes" med at få den malet sammen med tanken, men hvis ikke kunne du pille fodhvilerene af og få en smed til at svejse lidt på rørene så du kan få potterne op i stedet for de reflekser der sidder bag på nu, og så se hvad du vil gøre af eller med sædet...

ellers, ud og kig, der er mange fede ombyggede cykler rundt omkring du kan få ideer fra..

/Rumle

• #6   3. sep 2008 Fed ide at bygge en kineser om til en streetfighter, dem er der nok ikke mange af her i dk.
    Skid hul i hvad andre tænker og mener, har du lyst til at bygge den om så gør det, det er din egen cykel og dig som skal køre på den.

Det er ikke alle som lige kan smide 150 kg i en ny cykel, så hvorfor ikke tage lidt gas på det fine borgerskab og bygge noget unikt som kun du har..

respekt herfra..

• #7   3. sep 2008 kig på min. køb en billig fighterkåbe, en LED baglygte, svejs nogle større potter på, bredt styr, små blink og evt en plov
    jeg har brugt ca 2000 på mine stylingsdele

• #8   4. sep 2008 Anders O, det var lidt i samme stil som din jeg havde tænkt mig. Hvor har du købt fighter masken henne?

• #9   4. sep 2008 prøv og kig på louis.de der har de lidt af sådan noget smiley

• #10   6. sep 2008 jeg prøved lidt forskellig.. se min video og billeder af min lifan tex

• #11   6. sep 2008 hmm den kan sku godt blive fed.

masiimport.dk
    impot.dk
    speedline.dk
    thansen.dk
    mc-huset.dk
    dba.dk
    kgi.dk

resten er op til dig.

Good Luck..

• #12   6. sep 2008 w

• #13   6. sep 2008 Tak for links, Basballe smiley

Kommentér på: