1.058 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
19. mar 2007 Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 25 Svar: 68
Styling til R1...? {{forumTopicSubject}}
Hmm nogen som kender nogle gode sider med styling til R1...? Det er en årgang 2001....!!!
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 325
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.262
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.705
jeg venter på svar!
ps... den behøver da ikke ret meget styling sådan en ymerhakker... måske nogle miniblink... og et fedt kåbeglas så er den i vinkel... evt. et undertail... så er den sgu fin...
mit bud må også være ebay... ellers prøv noget fra ermax... rizoma... osv. hvad de nu hedder alle de der... men det koster spitzen...
mvh Offslow
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 609
okt 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 53 Svar: 325
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 609
www.clearalternatives.com
Styling til R1...?