{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  male stel
  • #1   9. nov 2008 Hvis det er grimt så er det nok en god ide.
    Eller hvis du ikke kan leve med det som det er nu.

Men du skal ikke regne med at få pengene igen når du sælge den.

• #2   9. nov 2008 er enig med

Patrick G

my 5 cent

• #3   9. nov 2008 det jeg er bange for er om den bliver usælgelig engang

• #4   9. nov 2008 personligt er jeg mest til det org... dvs stå der 2 ens til samme pris den ene malet den anden org, og jeg skulle købe... så ville jeg tage den org...

men andre er sikkert af anden mening.. så ...
    men usælgelig nej det tror jeg ikke

my 5 cent

mvh

• #5   9. nov 2008 Jeg ville nok os sige den er for ny til det, men det afhænger jo meget af standen.......... Jeg er selv lige i fuld gang med min som er fra 96...... Men det var på hje tid den var meget angrebet af rust så den måtte lige den vej af sandblæseren. Så den ville jeg jo ikke mene det gør noget at gøre noget ved ellers ville der jo ikke gå mange år før den faldt fra hinanden, men nu er den jo redet smiley
    Så er der ikke rust ville jeg nok vælge at rep med lidt plet maling hvis det er nødvendigt

• #6   10. nov 2008 Sten... den har alu ramme, så ruster den nok ikke.

Det er da bare at male pisset, den bliver da super fed med matsort stel, det har alle de nye supersports maskiner jo idag, så det taber du ikke noget på. Blank sort kunne også være fedt, men det er lidt afhængigt at cyklens øvrige tema.

Husk at få den pulverlakeret ellers får du ikke det samme fede resultat som de nye cykler har og holdbarheden bliver ikke bedre end med pulver.

Jeg har selv en ZX-6R fra 2008 da den havde kørt 200 km sendte jeg kåben til lakering og hvid blev den. Derfor har jeg nu noget som andre ikke har, og den dag den skal sælges vil den jo være unik og ikke bare en i mængden.

Go for it og glem hvad andre mener, det er jo din bike og det er dig der skal være glad for den.

Den næste racer bike jeg skal have skal være marine grå eller stelth med militær skrift, så det er bare at komme i gang, du mister ikke noget.

og i andre i kan bare komme igang med at pudse jeres cykler for det er åbentbart det eneste der dur for jer

M.

• #7   10. nov 2008 Du skal helt klart male det..

send det til pulverlakering.. cyklen bliver meget nyere at se på med sort stel !!

• #8   10. nov 2008 hvad farve har din R1'er ?

• #9   10. nov 2008 Morten N: Nu er hvid jo også in igen. Hornet og CBR, VFR osv kommer også i hvid nu..... Så din mc er jo heller ikke ved siden af hvad det angår.
    Men ellers er jeg enig med dig.

Var det min mc - ville jeg male det. Om det så end er mat eller blank. Bare det passer til resten af cyklen. :O)

Spring ud i de.

• #10   10. nov 2008 ARH
    Oki oki nej det gør den jo nok ikke lige.............
    ..... Men rusten´s ven der hedder IR kommer så i stedet for smiley

• #11   10. nov 2008 den er blå så jeg tror sort vil være en fed kontrast til det blå + at den vil se nyere ud

• #12   10. nov 2008 Har selv fået pulverlakeret min gade mc... det skal bare gøres..

syntes de blanke stel efterhånden afslører at maskinen er gammel.. det ser efterhånden lidt "oldschool" ud med blankt stel.

jeg har hjulpet dig lidt og lavet 2 billeder.. et med sort og et originalt. (har lavet det på en blå R1'er)

se her:
    (link fjernet)

god arbejdslyst, se så at få skilt den bike ad og sendt til maleren ! (husk fodhvilere etc... de skal også have en tur)

• #13   11. nov 2008 Synes altid det ser godt ud med mat sort stel.. kan ikke forestille mig den blir usælgelig.. tværtimod.

Kommentér på:
male stel

Annonce