876 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
10. jun 2008 Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
Hjælp til dæk {{forumTopicSubject}}
Hej skal have nogle nye dæk på min mc i vinter,og kunne godt tænke mig noget i stil med disse (link fjernet)
er der nogen der ved hvilken type det er og evt. hvordan de er at køre med (sikkerhedsmæssigt) det er kun til gade ikke ræs eller kan anbefale nogle dæk ala´ dem?
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Emner: 2 Svar: 197
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 422
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 422
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 422
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 422
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 422
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
Anyways kan godt lide det lidt grove mønster, er der nogen der kan anbefale et dæk som sagt IKKE til race, til gaden baghjul 130-90/17"
for 3,25-19" må gerne være lidt old school/anderledes men glem whitewall det kan jeg ikke finde i de str.
Hjælp til dæk