{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie Yamaha R1
  • #1   29. nov 2008 måske der er olie glas på siden af motoren

  • #2   29. nov 2008 altså et rundt kik hul på siden af motoren her du tjekket det

    mvh


  • #3   29. nov 2008 Hej K6,
    Ja det er der nemlig, vidste at der sad oliepinden på en R6'er, men der er sku kun et lille kik hul på min som du skriver...

    Hvordan virker sådan et hul.... skal der være olie helt op over glasset eller hvordan....??


  • #4   29. nov 2008 hvis du kikker godt efter så kan du se 2 streger L---- H-----

    olien skal være immellem der.. når den stå på hjul ( ikke støtben ) og helt lige ..

    hold den evt selv og lad en anden kikke for dig

    mvh


  • #5   29. nov 2008 Sådan K6...
    Det er sku dejligt med noget hjælp - TAK skal du have...
    Hvilken olie skal jeg fylde på den, hvis der skulle mangle noget.... Ved du måske det også...

    Venlig hilsen
    Anders


  • #6   29. nov 2008 Det skal være fuld syntestisk motorcykel olie.. ikke olie til bil.. ( det har noget med koplingen at gører ) en 10w - 50 olie af en god kvalitet en castroiel eller elf... så er du kørene...


    men det er jo altid godt at køre motoren varm og skifte olie og filter.. inden din mc skal stå stille hele vinteren... især hvis du ikke ved hvor gammen olien er

    mvh


  • #7   30. nov 2008 Det er helt fantastisk K6, vil checke det imorgen og skifte det som du skriver....
    Tak for de hurtige svar og god weekend til dig....

    Venlig hilsen
    Anders


  • #8   30. nov 2008
    du er altid velkommen...

    og hvis du mener at der andet jeg kan hjælpe med så er du også velkommen til at skrive direkte besked til mig på PM ...

    mvh

    og god weekend til dig også..

    ps

    husk at starte motoren med det friske olie og filter , så det nye olie kan løbe rundt i hele motoren og lægge en frisk og god hinde


  • #9   30. nov 2008 My god der er gået juleånd i den gode K6, hva blir det næste ??gratis patter till alle???

    Gud over _& out


  • #10   30. nov 2008 JEG er godheden selv...........

    det er jul hele året....

    : /


Kommentér på:
Olie Yamaha R1

Annonce