1.286 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
MC Lift MC Lift
Da jeg langt om længe har fået smidt konens ting ud af skuret og fået lavet plads til motorcyklen derfor ville jeg gerne have en lille lift så jeg kan få skilt min cykel af.
Jeg har ikke plads til en stor plade lift, men har kigget på nogle af de små motorcykel lifts. Er det noget der er værd at købe, står cyklen stabilt nok osv.. Jeg skal have min bagsvinger af, den skal males og fælgene skal samme vej..
Håber på nogle gode svar, sådan en lift kunne jo blive min julegave..
0 synes godt om
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.086
Det er ikke en billig sag, men den giver mulighed for at få ens MC op I arbejdshøjde, og så fylder den ikke ret meget, når man ikke bruger den.
Jeg har den selv, og med Wheel grab og Multi Mount, så er man ret godt kørende.... Men som sagt... Det bord er billigere at anskaffe, hvis man har plads.
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.076
Det ser ellers spændende ud, ærgeligt der ikke er nogle bedre nærbilleder de forskellige "mounts".
Erling: Kan du med dit multi mount hæve din CBR sådan at du kan afmontere bagsvinger og forhjul?
nov 2005
Men skal du have forrørrene af også, så begynder det og knibe...
Du kan IKKE løfte den med multi mount før kåben er af, da der ikke er nogen ordenlige steder fri, hvor kåben ikke kan komme i klemme, så der bruger jeg wheel mount, og skifter så til Multi Mount når der skal rodes ned hjulene mv.
Da man kører MC'en op og ned, så skulle det faktisk være lettere og pille en motor ud, da man kan nøjes med at klodse den op under bunden, og så hæve stellet stille og rolig til det er fri af motoren... og samme vej ved montering af en anden...
Så generelt, kan man man lave ret meget, man skal bare lige undgå og spille alt af, da man så ikke rigtig har noget og løfte I :o)
dec 2004
Nu har jeg heldigvis ingen cykler med kåber, så jeg har ikke problemer med den slags
Nu mangler vi bare at finde ud af hvor den købes til den normale pris og ikke Sayjes pris.
nov 2005
Du kan jo prøve om du kan overtage producenten til og sende fra england eller måske et andet EU lands distributør er villig til og sende.... Men om der er meget og spare, så der kommer fragt på, er ikke sikkert.... Det vejer rimelig godt til..
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 287
http://www.spangkilde.dk/
Du kan evt ligge den ned i gulvet..
Hilsen Øster
dec 2004
dec 2007
Følger: 35 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 434
http://oscommerce.motorradteile-bursig.de//index.php?cPath=21&osCsid=f6482995c469b905142f4beaf5d426f1
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 287
MC Lift