1.285 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

MC Lift MC Lift

Da jeg langt om længe har fået smidt konens ting ud af skuret og fået lavet plads til motorcyklen derfor ville jeg gerne have en lille lift så jeg kan få skilt min cykel af.

Jeg har ikke plads til en stor plade lift, men har kigget på nogle af de små motorcykel lifts. Er det noget der er værd at købe, står cyklen stabilt nok osv.. Jeg skal have min bagsvinger af, den skal males og fælgene skal samme vej..

Håber på nogle gode svar, sådan en lift kunne jo blive min julegave..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Lift
  • #1   9. dec 2008 Du kunne overveje denne her lift: (link fjernet)

Det er ikke en billig sag, men den giver mulighed for at få ens MC op I arbejdshøjde, og så fylder den ikke ret meget, når man ikke bruger den.

Jeg har den selv, og med Wheel grab og Multi Mount, så er man ret godt kørende.... Men som sagt... Det bord er billigere at anskaffe, hvis man har plads.

• #2   9. dec 2008 Hvad sker der for Sayjes prisen på 4500 kr for liften? På den side Sayjes henviser til sælger de den røde lift til 2800 kr. Er det mon historien med højere moms eller lignende eventyr der gør sig gældende der?

Det ser ellers spændende ud, ærgeligt der ikke er nogle bedre nærbilleder de forskellige "mounts".

Erling: Kan du med dit multi mount hæve din CBR sådan at du kan afmontere bagsvinger og forhjul?

• #4   10. dec 2008 Heintzelmann: Med multi Mount, løfter man under Forrørrene og f.eks. under central støttebenet... Så du kan stort set arbejde med alt....

Men skal du have forrørrene af også, så begynder det og knibe...

Du kan IKKE løfte den med multi mount før kåben er af, da der ikke er nogen ordenlige steder fri, hvor kåben ikke kan komme i klemme, så der bruger jeg wheel mount, og skifter så til Multi Mount når der skal rodes ned hjulene mv.

Da man kører MC'en op og ned, så skulle det faktisk være lettere og pille en motor ud, da man kan nøjes med at klodse den op under bunden, og så hæve stellet stille og rolig til det er fri af motoren... og samme vej ved montering af en anden...

Så generelt, kan man man lave ret meget, man skal bare lige undgå og spille alt af, da man så ikke rigtig har noget og løfte I :o)

• #5   10. dec 2008 Erling: Ok, på den facon. Jeg læste godt på den engelske side at de skrev at man løftede på forrørene, det vidste jeg ikke man kunne. Ved ikke hvor godt jeg har det med at løfte der smiley
    Nu har jeg heldigvis ingen cykler med kåber, så jeg har ikke problemer med den slags smiley

Nu mangler vi bare at finde ud af hvor den købes til den normale pris og ikke Sayjes pris.

• #6   10. dec 2008 Du løfter over alle 4 forrør (hvis det da er en 4 cyl)... og jeg har endnu ikke set at der skulle være tegn på at det skulle være et problem... Mounten til forrørrene er belagt med et stykke gummi, så det ikke riser... og det samme er det bagerste mount også...

Du kan jo prøve om du kan overtage producenten til og sende fra england eller måske et andet EU lands distributør er villig til og sende.... Men om der er meget og spare, så der kommer fragt på, er ikke sikkert.... Det vejer rimelig godt til..

• #7   10. dec 2008 Det her dur... !

http://www.spangkilde.dk/

Du kan evt ligge den ned i gulvet..

Hilsen Øster

• #8   10. dec 2008 ØsterEXMC: Ved du tilfældigvis hvad den koster sådan en Easylift?

• #10   11. dec 2008 Tror de ligger i 4200... ved godt det er 1500 - 1800 over mange andre men det er kram.. og 100% stabil.. du kan også få ekstra udstyr til hjul og side støtteben..

Kommentér på:
MC Lift

Annonce