1.006 visninger
|
Oprettet:
Droslings kit, ka ikk starte? {{forumTopicSubject}}
Nogen som kan fortælle mig hvorfor min yamaha ikk kan starte efter de hos en forhandler har monteret et droslings kit? den fik service og syn og det hele, og nu starter den ikk da jeg fik den hjem? Underligt:(
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Dødmandsknappen??
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
aug 2006
Følger: 51 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 1.301
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Den skvadderabe, der har monteret det kit skal både teste og prøvekøre cyklen.
Til din info, så skal man aldrig slippe sin mekaniker - hverken med bil eller MC før man minimum ved, at lortet kan starte.
Igen - lad være med at pille, lad være med at fejlsøge - er de nogle rigtige hundehoveder påstår de bare, at det er din egen fejl!
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
Men tror ikke du skal tænke for meget over braget fra udstødningen..
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 55 Svar: 334
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
det er en moderne motorcykel.. den har indsprøjtning.
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
Mon ikke du bare skulle tjekke dit tændrør og prøve at købe en nyt og så selv sætte det i?
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Når man drosler en cykel, leger man med bnezin og luft mængde og blandingsforhold. Alt det her lugter af, at de har haft alt for travlt med at få geden ud af vagten - lad dem rydde op i deres eget rod!
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
feb 2008
Følger: 16 Følgere: 29 MC-er: 3 Emner: 108 Svar: 310
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
men på de nye suzukier med indsprøjtning, der bliver de droslet i ECU'en.. (gælder ihvertfald for GSXR 600 K7 og frem )
dvs der er ikke noget problem med at blandingen kommer til at stå forkert eller noget, fordi det er der taget højde for i ECU'en
hvis det er samme tilfælde for din nye fazer, så er der intet problem med blanding etc.
mar 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 364
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.252
aug 2006
Følger: 51 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 1.301
Og med elektrisk indspøjtning burde den selve tilpasse benzin mængden med luftmængden, og derved få den rette blanding.
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.922
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.296
mar 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 364
Droslings kit, ka ikk starte?