868 visninger
|
Oprettet:
Hmm.. tænke.. {{forumTopicSubject}}
Sidder her og tænker over, hvad skal man bruge de der ting til forgaflerne til ? preload fork adjusters ? just wondering
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.063
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
nov 2008
Følger: 42 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 117 Svar: 480
jun 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Svar: 97
Hmm.. tænke..