{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pakdåser i up-side down
  • #1   9. feb 2009 Det er slet ikke så slemt og vi er slet ikke nede på atom-niveau!!

Det kan godt være det kan lade sig gøre at vriste den gamle pakdåse ud og en ny i, uden at tage inderbenet ud, men det vil jeg KRAFTIG fraråde, da der er stor risiko for at du får ridset/beskadiget inder- eller yderbenet og så hjælper en ny pakdåse ikke!

Samtidig er det nu også rart at få set hvordan de andre sliddele har det, så man er sikker på t forgaflen fungerer som den skal.

• #2   9. feb 2009 Anders Kolding.
    Det vil jeg sku godt se at du skifter pakdåser på en opside down uden at tage inderben af, det tror jeg ville være af interesse for hele mc brancen. hvor kan vi mødes til demo.
    MVH.KP

• #3   9. feb 2009 inderben skal ud....

• #4   9. feb 2009 jumbonr 0
    Det er dig der misforstået det hele, det kræver bare en nedstryger !! Så er det ikke noget problem. .-)

Dennis L
    jeg har lidt svært ved at forstå folk som dig, der er ting man bare bør betale sig fra hvis men ikke ved noget om det. Du får hurtig lavet noget lort der kommer til at koste temlig meget hvis du ikke har viden/værktøj til opgaven. Jeg tvivler stært på noget værksted tager ret meget mere end en time. Hvis du selv har afmonteret gafflen.

• #5   9. feb 2009 hey mester det er ikke særlig svært. jeg har lige skiftet det på min aprilia...
    her er et link hvordan den ser ud, godt nok rs 125 men stadig USD forgaffel

http://www.oemparts.eu/oem5.asp?M=Aprilia&T=RS%20%20125&Y=2000&L=AP_RS3&O=Front%20fork&F=AP_RS3_AI&L2=AP_RS3_AI

først skruer du nr. 27 af og så sætter gaflen fast et sted og skruer nr 12 af. så er de lige til at skille ad. men pas nu på alt det sovs der er mere end man regner med.

nr. 21 er lige til at skubbe af, låseringen (21) vrider du op og så tager du pakdåsen (19) op med en spids tank, vrid lidt i den da, den godt kan sidde lidt fast

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #7   9. feb 2009 Hvis ikke du har en Haynes manual ved siden af dig og ikke har prøvet det før, vil jeg fraråde at du selv fikser det der...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #8   9. feb 2009 Jeg har selv lavet måske 30 gafler uden problemer, og skal gerne assistere dig mod pizza og sodavand...

Jeg kommer fra Roskilde. smiley

• #9   9. feb 2009 Torben J

Der er så noget du har misforstået. hele mc brancen, står og klapper i sine små klamme hænder ´hver gang noget går i gang med projekter de ikke magter.. den slags er der virklig penge i .-)
    her med er det bestem IKKE sagt Dennis L ikke selv kan skifte pakdåser.

Selv om jeg tit laver forgaffler, vil jeg stadig påstå. det ikke er noget let opgave. og har man ikke værktøjet til slå glidebøsninger og pakdåser i med. så vil gafflen begynde at gå strammere, hvilket bestem ikke fremmer vejgrebet.

Jeg tror jeg har værktøj til affjerding for små 30.000,- og jeg må godt nok indrømme jeg har lidt svært ved at se hvordan man kan lave den slags uden værktøjet.

Hvor mange af jer er endlig sikker på hvordan toppen skal monteres på stempelstangen ?? Det er en af de fejl de fleste laver.. og den fejl kan virklig påvirke gafflen.

• #10   9. feb 2009 Tak for jeres hurtige tilbagemelding, godt at vide at det kan lade sig gøre. Lige for info til CH M, jeg er uddannet mek men har bare ikke set en mc gaffel indeni endnu, så rolig nu! Tak for jeres svar alle mand, god mc sæson.

• #11   9. feb 2009 Tak for linket " Kongen af ostepops" så er det jo ikke noget problem smiley
    Hellere spørge her end at ødelægge noget ikk! smiley

• #12   10. feb 2009 jamen det var så lidt...

jeg lavede mine i skolen , fik hjælp er nogen mc mek lærer og fik det link af en anden bruger herinde smiley

Kommentér på:
Pakdåser i up-side down

Annonce