Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blinklys...
  • #1   12. jan 2006 Prøv at bytte rundt på plus og minus ledningerne.

• #2   12. jan 2006 har selv samme problem med mine.. Når jeg slår dem til, står de og lyser lidt, inden de går amok, og blinker med en meget høj frekvens.
    Nogen som ved hvad de ku være..
    Er der bare plus og minus??

• #3   12. jan 2006 havde det samme på den gamle knallert.. der var det for meget strøm indtil relæ'et...:S kom efter jeg havde skiftet fprlygte...:S prøv at mål såændinger over alt..

• #4   12. jan 2006 Hvis pærerne er lavere effekt (watt) end de originale, f.eks. hvis man skifter til LED blinkere, så blinker den for hurtigt.
    Løsningen kan være andre pærer, indsættelse af en effektmodstand eller skift til digitalt blinkrelæ.

Til gengæld kom jeg en dag til at bytte rundt på højre og venstre blinklys (de originale) og så lyste det ene konstant og det andet slet ikke.
    og det var fordi plus og minus sad omvendt på hhv. højre og venstre blink.

• #5   12. jan 2006 kan bar ikk forstå for dengang på knallerten havde jeg ikk rørt blinklys men kun forlygten?

• #6   6. feb 2006 Det kan også være noget andet.. tit er det lavet sådan at der kun er én stel til baglygen (blinklys osv). Hvis man så piller ved tingene, og der f.eks mangler en stel, kan der ske rigig sjove ting. F.eks kan en pære så trække stel igennem andre pærer. Så det er med at være sikker på sine samlinger smiley

Kommentér på:
Blinklys...

Annonce