{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Polini cylinder.. hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen...

Nu har mit cylinder kit sat sig for 3 gang dermed er det helt færdigt. så mit spørgsmål går nu på om der er nogen der ved hvordan man får et nyt til at virke..

det bliver kørt ordentlig til, dyse er ændret, men det gik i stykker alligevel.

skal udstødning ændres?? og kom gerne med forslag til hvor jeg kan købe det kit' billigt.

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polini cylinder.. hjælp!
  • #1   15. mar 2009 Jeg kører altid Shells høj oktan. og rigelig med oile. så det burde ikk' være problemet.

men tak..:-)

• #2   15. mar 2009 Er sikker på at speedline.dk kan skaffe det, men ved ikke om de er billige..

• #4   15. mar 2009 jeg har set din cykel nede på teknisk skole og umiddelbart slog det mig at dit afgangsrør så meget lille ud. troede faktisk at det var en 50ccm så mit bud vil være at få større afgangsrør på så du kan komme af med noget varme bare mit bud. er på ingen måde 2takts kyndig

• #5   15. mar 2009 Jeg vil sige det samme som Proxie (Aars).

Synes du skulle købe en tun udstødning til din rs og så hæve olie blandingen til 2,5 - 3% få den dyset ordentligt ind og så skulle der ikke være noget problem der.

Har hørt at nogle RS'er har en udstødningsventil der skal "lukke" ved lave omdrejninger, hvis den er i stykker og ikke åbner som den skal laver det jo også en begrænsning i dit udstødnings systen. Det kan nok godt hæve temperaturen en hel del.

• #6   15. mar 2009 Hvilken cylinder er der tale om og hvilken scooter?

• #7   15. mar 2009 Tjek også kabel til oliepumpe (hvis den har sådan en).
    Kender til 2taktere, hvor speeder kablet til oliepumpen ikke virkede, og så smører de som om motoren kører tomgang!
    Da jeg havde polini 2takter, blandede jeg både 2% i benzinen + det systemet selv blandede smiley det oser når den er kold, men kører super.
    Og prøv om den kan æde en større dyse. Jo mere benzin des bedre køling.

• Jari S
    Jari S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #8   15. mar 2009 Jeg ville mene hvis udstødning ikke er åben nok eller for lille så burde den slet ikke køre særlig godt

• #9   15. mar 2009 Aprilia RS 125.. og er et Polini kit..

Kommentér på:
Polini cylinder.. hjælp!

Annonce