566 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bagdæmperer til CB 750 Four ? Bagdæmperer til CB 750 Four ?

Er der en der ligge inde med et par bagdæmperer til en Honda CB 750 Four, og som har tid og lyst til at gi mig nogle mål på disse..

Jeg skal til at bestille et par Wilbers dæmperer til mit Kawa Z1000 projekt, men den skal sænkes en smule, så jeg fik et hint om at Honda'en var dem jeg skulle gå efter..

Jeg har brug for at vide længden fra øje til øje, samt hvordan de er monteret: er det med øje i den ene ende og gaffel i den anden, ell ?

Jeg håber der er en mc'ist derude der kan være mig behjælplig med denne opmåling,, og jeg takke på forhånd.

NEX

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagdæmperer til CB 750 Four ?
  • #1   17. jan 2006 AHH.. Ikke helt mig alene, zxr 750 og z 1000A er mine, men resten hjælper jeg til med. Vi er et par stykker der alle er begydt at bygge om, og så har vi hver vores områder, og jeg har sat mig lidt på at skyde lidt billeder og så lægge dem op her..
    Og lige nu er der nye billeder på vej, samt en ny cykkel der forhåbentlig vil blive optaget på sitet..

NEX

• #3   18. jan 2006 Hej Carsten.. tak for hjælpen.. så kommer der lige et tilægs spørgsmål; hvor bred er gaflen i bunden af dæmperen, der hvor den monteres?

• #5   18. jan 2006 Hey Carsten..
    Det havde jeg heller ikke forventet.. men tusinde tak for hjælpen, nu er jeg kommet et stk længerer i min søgen på de rigtige dæmperer..

TAK
    NEX

• #6   6. feb 2006 hejsa køb dig et sæt øhlins på 340 mm den kan forlænges eller forkortes efter behov...

Kommentér på:
Bagdæmperer til CB 750 Four ?

Annonce