{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

Hjælp til skift)udluftning af bremse {{forumTopicSubject}}

Hej jeg, skal have monteret en ny slange på den foreste del af min bremse slange, den del der går ned og fordeler væsken ud i 2 armerede slanger. jeg har dog det problem at udlufningsskruerne på kalibrene ikke virker og jeg har ikke mulighed for at for det renoveret lige med det samme. Er der nogen er har nogle fif til hvordan man bedst forvæske på og samtidigt for udluftet så der ikke er luft i systemet., min mekaniker gav mig det råd at man skulle sætte det under tryk ved at presse håndtaget ind og så sætte en steps på.. er dette løsningen eller er der en bedre måde?
på forhånd tak for jeres svar, de er hårdt tiltrængt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til skift)udluftning af bremse
  • #1   23. mar 2009 Er du helt velforvaret? Det svarer til, at køre rundt med defekte bremser. Hvor klogt lyder det?

  • #2   23. mar 2009 kom til jylland jeg har lige købt en bremse udlufter. smiley jeg kan snildt udlufte dine bremser for sølle 150 kr smiley

  • #3   23. mar 2009 se om du ikke kan løsne din udlufter forsigtigt med en lille rørtang..
    og prøv så at pumpe bremsen hård og sætte den med en strips natte over det skulle gerne få luften til bevæge sig ned i kaliberen..

    men at køre med det som det er... ja det kan du jo godt men så er du for dum


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #4   23. mar 2009 Luftskruerne skal bare virke - og så er diskussionen ikke længere.

  • #5   23. mar 2009 ja det er ikke helt godt det er jeg sgu godt klar over.. problemet er bare at udluftningsskruen på den ene kalibre sidder totalt fast, er det så en ny kalbre eller hvad. og er der nogen det har et godt bud hvor man kan købe en ny til en rimelig pris.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #7   23. mar 2009 Har du knækket luftskruen endnu?

    Hvis nej - så er der stadig håb.

    Hiv dutten af og fyld den op med WD40. Efter den har stået i en dags tid eller to, gokker du den en med en hammer - bare 1-2 gange.

    Tag så fat med en rørtang og prøv at dreje den op. Fejler det, SÅ er der grund til at lede efter ny kaliper - ikke før....


  • #8   23. mar 2009 jeg tror jeg smutter forbi en mekaniker imorgen så må vi sgu se om han har nogle gode råd til at få den af, wd40 kan måske klare det men jeg tror det sgu ikke for jeg har haft fat i den før uden held måske kan mekanikeren svejse en møtrik på. efter at have gennemløst nogle af de forskellige inlæg kan jeg se at min plan og at prøve med en ornepik ikke er anbefalelses værdig..
    tak for svarende, jeg var sgu ikke klar over det var decideret kriminelt, jeg tænkte mere på den som noget der skulle ordnes på en tidspunkt for den bremser sgu perfekt. men jeg må heller komme i sving så jeg udgå flere skideballer.


Kommentér på:
Hjælp til skift)udluftning af bremse

Annonce