842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

GSXR 1000 kontra Yamaha R1 år 2009 GSXR 1000 kontra Yamaha R1 år 2009

Effekt kurverne af de 2 cykler så de kan sammen lignes.
Kloge folk siger godt nok at Yamaha med den nye motor er helt anderledes at køre på, men den er godt nok nede på moment og Hk.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=9164

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR 1000 kontra Yamaha R1 år 2009
  • #1   26. mar 2009 og hvad så de dyno målinger, hvor mange i dk tror du der kan udnytte sådan en 1000 100% eller bare 90%

hvad skla du bruge den til? bane eller gade?

• #3   26. mar 2009 når man ser på momentkurven, er Gixeren da også meget mere jævn....meget lettere at køre stærkt på.....

• #4   26. mar 2009 Der mangler Thrust kurve og kurver hvor man ikke giver 100% gas.

• #5   26. mar 2009 Synes Yamaha'ens kurver er mærkeligt ujævne. Burde kunne laves mere jævnt med præcis indsprøjtning og tænding. Man skulle næsten tro der har været et "bug" i den rullede motor.

• #6   26. mar 2009 Der er en yamaha r1 herinde der er rullet ved Mr dyno. hans bænk måler lavt i forhold til andres. Den smider da 175hk på hjulet

• #7   26. mar 2009 De erfaringer og rygter man har hørt fra de f'ørste test med den nye R1 tyder på, at motoren er så markant anderledes end den traditionelle række 4 og derfor tror jeg det er svært blot at sammenligne effekt/momentkurver. Tror den skal opleves!
    Ved godt hvad jeg ville vælge! :-).............Firebladen selvfølgelig! smiley

• #8   26. mar 2009 same shit different name.

man kan ikke udnytte det den kan, på gaden til noget alligevel.

så jeg vil sige at det er et spørgsmål om hvad du syntes der lyder og ser bedst ud

• #9   26. mar 2009 Prøv at læs MCN fra sidste uge, der tester de de nye 1000er og 1198 Duc, alle på samme dæk og optimeret afjedering, 4-5 køre,de køre på Catagena i Spanien, den markant hurtigste cykel var,?????????.
    Jes sir. R1 med over 1 sek til nr 2 ZX10 lige efter Duc og så CBR og så 2,5 sek efter R1 kommer GSXR K9. suki og kwaks havde flest hk, jeg var i rullefeldt med min nye R1 i første trim i går, og det var vildt, den slog den gamle med længder og den havde 186 hk på hjul, og siger så sprødt at alle fra nær og fjern kom løbende for at se og høre.
    glæder mig til at teste den i Frankrig om 14 dage.
    MVH.
    KP

• #10   26. mar 2009 Jumbo.
    Det virker bare underlig efter som at kawa og hondaen er magen til sidste års modeller og der var Hondaen ifølge MCN hurtigst i deres 1000'er banetest?!

Suzukien får ifølge MCN en så hård kritik at den må ses som ligegyldig som banemaskine. I hvert fald ifølge MCN.

• #11   26. mar 2009 MCN er efter mening meget mærket fikseret. Har fået af vide at Performance BIKES har en anden opfattelse af cyklerne. Men nu starter WM i SUPER STOCK jo snart, så må vi se hvad der sker.

• #12   26. mar 2009 ja, og det hele bliver vel afgjort til MASTER BIKE. :o)

• #13   26. mar 2009 Så var det derfor de afgjorde den nye Suzuki Gladius som total vinter af klassen for nyligt? smiley

• #14   26. mar 2009 Ja man skal søge trøst der hvor man finder det bedst,
    hi hi der er altid noge galt. hvis ikke det er ondt irøven så er det pikken det er galt med.
    ha ha vi ses på banen, så køre vi om det, stram an der.
    MVH.
    KP

• #15   26. mar 2009 Det er vel ikke så underligt at magtbalancen flyttes lidt rundt iblandt de 4 store japanere 04-05 var det kawa 06-07 var det suzuki 08 gik til honda, nu venter vi bare på at få kåret 09-cyklen, og her ser det ud til at Yamaha ligger lunt i svinget...... HK sælger cykler, kørbarhed vinder løb og Kawasaki er bare mest underholdende at køre på.... Thats it...

• #16   26. mar 2009 Ja det er ikke mange løb sådan en kwaks har vundet i de store klasser.
    det er utroligt de ikke kan finde den rette sti, der må være en ingenør der bure begå harakiri.
    MVH.
    KP

• #17   26. mar 2009 Da vil jeg så ikke møde dig Rene, det er sku for farligt, og jeg skal bruge mit pap, se nu og få solgt den honda og få dig en R1, jeg har fået den sorte du kommer bar og kikker.
    MVH.
    KP

• #18   26. mar 2009 Det er også det enest du kan få lov til, jeg skal jo bruge den, hvis jeg nu skulle lave grillkylingen på den anden, så det rart at have en extra stående.
    man må aldrig gå ned på udstyret. ha ha .
    ses der.
    MVH.
    KP

• #19   26. mar 2009 man skal jo også huske den nye r1er har en helt anden motor med crossplane krumtad. og en v2er har jo heller ikke så mange heste som den traditionelle række 4. men den er jo lige så hurtig.

Kommentér på:
GSXR 1000 kontra Yamaha R1 år 2009

Annonce