2.810 visninger
|
Oprettet:
ÅR PIS...bundprop "lidt" over gevind.. {{forumTopicSubject}}
HJÆLP....Jeg giver en kvaje bajer eller 10 til den herre eller dame der kan hjælpe akut... Skulle jo lige tappe lidt olie af svinet her idag, for havde hældt lidt for meget på. Da jeg så skal spænde igen går den "lidt" over gevind. Dvs den kan godt spændes ind til og lidt til men så går det også galt. Kan det reddes med en ekstra pakning eller pakke tape eller eller eller..... Skal sku ud og køre imorgen har ikke tid til sådan en brøler lige nu....ØV jeg sku bare for dum mand.... Skal siges den har været "blød" i gevindet siden jeg fik cyklen.
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 105 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 51
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 105 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
apr 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
sep 2004
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 119 Svar: 1.451
Kan godt være du kan "lappe" det, men for guds skyld sørg for proppen ikke pludselig ryger ud.
aug 2004
Følgere: 36 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 131 Svar: 580
Men hold godt øje med det.
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
dec 2005
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 63 Svar: 539
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 289
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 505
dec 2006
Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 3 Emner: 185 Svar: 1.527
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 105 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 96
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
ÅR PIS...bundprop "lidt" over gevind..