2.761 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Henrik E
Henrik E
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Kølervæske i olien Kølervæske i olien

Hej

Jeg har en Kawa ZZR 92" som i sommer blæste en kølerslange af, den blev hurtigt skiftet, og kørte fint efter.

Nu er den hevet frem fra vinterhi og jeg ville lige tømme den for olie, og til min overraskelse var de første par ml. ren kølervæske der kom ud fra olie karret.

Nogle der har en ide om hvad kølervæsken lacer sammen med olien, er det mon top pakningen der er røget ?

Hvis det skulle være toppakningen, er der så nogle i Holbæk/Roskilde området der kan skifte en sådan mod betaling, orker ikke at skulle betale en aut. mek. 6-7K for sådan en rep.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytterengøring 2.000 kr.
  • Brolægger 6.000 kr.
  • Udskift 2 stopventiler 600 kr.
  • Nyt strømudtag til lampe 1.000 kr.
  • Cleaning 1.440 kr.
  • Pudset vinduer 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kølervæske i olien
  • #2   1. apr 2009 Det er næsten helt sikkert en toppakning, hvis den har været lidt for varm, og vand og olie skiller hvis der går lidt tid og det første som kommer ud når man tager bundproppen er vand eller kølervæske

• Henrik E
    Henrik E Tilmeldt:
    apr 2009

#3   2. apr 2009 Det var uden tvivl kølervæske, da det var blåt som det kølervæske jeg har hældt på tidligere...

Nogen ide om hvad sådan en toppakning koster at skifte ???

• Henrik E
    Henrik E Tilmeldt:
    apr 2009

#5   2. apr 2009 Hej Søren S

Du skriver toppakning !

Mener du at det kan være noget andet

• #7   3. apr 2009 Det lugter som nævnt langt væk af en blæst toppakning. Du kan meget let kontrollere det. Låg på køleren, og så starter du maskinen. Klem så med to fingre om en kølerslange, når den er blevet lidt varm, så der er lidt tryk i køleren. Hvis du kan mærke, at slangen har "Puls", så er den sikker

• Henrik E
    Henrik E Tilmeldt:
    apr 2009

#8   4. apr 2009 SKOD

Nogle idéer til hvor man kan få foretaget sådan en rep til en rimelig pris

Kommentér på:
Kølervæske i olien

Annonce