{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lydpotte
  • #2   22. jan 2006 kør bare til syn med den udstdning du har på. Hvis synsmanden så kommenterer den siger du bare at du har bestilt en original udstødning hjem fra USA, men den kunne ikke nå at komme hjem inden du havde tid til at få synet MC'en. Så bliver den nok betinget godkendt, og du skal ikke stille til omsyn med den.

/
    Jesper

• #3   22. jan 2006 Jep, der skal ikke være nogen potte på sådan en fætter....
    Gør som Jesper siger....så slipper du for at få sorte fingre....
    Det kan jo være de finder andre fejl også...som du alligevel skal rette..så hvorfor bøvle med udst.

Jeg har en enkelt gang trukket en gammel Boldor ind i synhallen og trukket den ud igen uden at den var startet overhovedet.....De gad ikke prøve den fordi det regnede......
    Var noget overrasket da den efter 5 min var godkendt, på trods af et pilrådent og hullet laserforrør og en potte uden indmad.....
    Havde egentlig regnet med at få en seddel så lang som en arm med ting der skulle laves, men var kørt til syn fordi jeg kunne få en tid dagen efter jeg havde købt den.
    Ikke sikker på den går hvergang ;-)....
    Rettede selvfølge de mest faretruende fejl bagefter....
    Men mine kollegaer klagede over at de kunne høre mig 10 min før jeg kom på arbejde.

• #4   22. jan 2006 Hejsa...

Jeg var til syn med min Zuki, med en helt åbent potte fra en bil, der larmede ca 110dB, og den gik lige igennem... så den kan ikke skade at prøve, du kan højest få nej...

/Rumle

Kommentér på:
lydpotte

Annonce