872 visninger
|
Oprettet:
lydpotte {{forumTopicSubject}}
hej er der nogen der kan vise mig hvordan lydpotten i en lille kort laser udstødning ser ud evt. et billede
jeg har en kawa z 1000 fra 78 hvor der sidder sådan en på uden lydpotte hvilket jo er heftigt nok men den skal jo lige synes
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
/
Jesper
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Gør som Jesper siger....så slipper du for at få sorte fingre....
Det kan jo være de finder andre fejl også...som du alligevel skal rette..så hvorfor bøvle med udst.
Jeg har en enkelt gang trukket en gammel Boldor ind i synhallen og trukket den ud igen uden at den var startet overhovedet.....De gad ikke prøve den fordi det regnede......
Var noget overrasket da den efter 5 min var godkendt, på trods af et pilrådent og hullet laserforrør og en potte uden indmad.....
Havde egentlig regnet med at få en seddel så lang som en arm med ting der skulle laves, men var kørt til syn fordi jeg kunne få en tid dagen efter jeg havde købt den.
Ikke sikker på den går hvergang ;-)....
Rettede selvfølge de mest faretruende fejl bagefter....
Men mine kollegaer klagede over at de kunne høre mig 10 min før jeg kom på arbejde.
mar 2004
Følger: 28 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 583
Jeg var til syn med min Zuki, med en helt åbent potte fra en bil, der larmede ca 110dB, og den gik lige igennem... så den kan ikke skade at prøve, du kan højest få nej...
/Rumle
lydpotte