L#rte karbu!!!? {{forumTopicSubject}}
Hej guts og gutindes.
Jeg har lige fået renset karburiderne pga. den hang i 2 af svømmerne så benzinen løb lovlig meget igennem. Nu har min kloge privatmekker så samlet og det driller stadig. Den holder fin tomgang, drypper kun meget lidt, men så snart man gasser op så hænger den nærmest og så går der lang tid før den så tager fat men så kører den også perfekt indtil man slipper gassen, så skal man lige lege lidt med gassen igen før den kan komme op i omdrejninger igen. Den reagere nærmest ikke når man drejer håndtaget før efter et stykke tid og den ryger så en del ud af udstødningen. Ved I kloge hoveder hvad der kan være galt?
Han er selv mekaniker men kan ikke lurer den der, men mener det muligvis er et rep.kit til karbuerne der skal til. Ved I hvor man kan få det til en rimelig penge? Jeg mener karbuen skulle være en Mikuni BST32.
Jeg synes jeg har forsøgt google uden det store
Langt indlæg, men svært at gøre kort, andet end nu vil jeg snart ud og kører! Håber I kan hjælpe. På forhånd tak.
Suzuki RF400 '93.
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
Nogle gas tal på bordet, så skal jeg hurtig fortælle dig hvad problemet er.
dec 2003
Følger: 57 Følgere: 61 MC-er: 4 Emner: 90 Svar: 1.786
RF'ernes karb'er slemme til at isse til, og symptomer er ca. som de problemer du beskriver...
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 162
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 234
Thore J-> Det er sådan set lige når dne bliver startet, men jeg ahr aldrig haft det problem før nu efter vinteren hvor vi skulle starte den, så væltede det ud med benzin pga svømmerne, så skiftede vi nogle o-ringe pga. der ikke var tryk igennem når man blæste i benzinslangen(kun to svømmere løftede sig), det hjalp så på det og at det ikke flød over med benz, men nu når den starter så dne perfekt i tomgang men den kan bare ikke tage gas før man sådan vrider lidt med håndtaget nogle gange. (og det selvom dne bare holder stille)
Men tak for hurtig svar
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.124
Har dne kørt siden vinteropbevaring? Dvs det er ikke bare vand i tanken der driller i kabunaderne?
mar 2007
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 162
mar 2004
Ellers er der masser af andre råd at følge
mar 2007
Men jeg afventer han dom senere og så kan det jo være jeg skal bruge jer igen
mar 2007
Kan det evt. være en omdysning eller lign der skal til siden den formenltig får nok at leve af når den er i gang, men den mangler benz ved start?
pft.
jan 2005
Følger: 32 Følgere: 36 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.923
Tjek svømmerhøjden... Dim "mekker" er måske kommet til at bøje de små "plader" der trykker på svømmerventilerne. Det ka' ske bare man trykket lidt hårdt opad på selve svømmeren...
Hva' med svømmerventilerne - Er de ok ?
Et sæt nye koster ikke mange gryn...
mar 2007
apr 2004
Følger: 42 Følgere: 42 MC-er: 2 Emner: 64 Svar: 848
mar 2007
mar 2007
Tak for hjælpen til jer alle!!
mar 2004
sep 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 67
Ja en svømmer er noget fuck. og karber der driller er en videnskab i sig selv og ikke noget selv den bedste mekker nogengange kan forklare.Tro mig jeg har rodet med mine karber så det vil noget. Har skiftet alt fra oringe til læge , Det har dog lært mig en del:start op og spry dieselstart rundt om karber stiger den i omdr er den utæt. kan du ikke renovere køb en anden på Ebat. svømmerhøjde:alle svømmere skal så ens står den ene højere eller lavere påvirker den de andre. sæder og nåle skal være udeb ridser og i det hele taget behandles som hvis det var et urværk.
Alt det ptøvede jeg også og lige meget hjalp det menmen den lille sko eller hæl der trykker på nålen skal være glat og uden ridser!!! så efter at du har gjort alt fet andet så poker de så sataner så ses vi der ude
L#rte karbu!!!?