508 visninger
|
Oprettet:
Temperatur-måler fejl !? (ZX6R) {{forumTopicSubject}}
Efter jeg har sat mit speedometer på igen efter vinterprojekt, er nålen i "temperaturen-måleren" begyndt at gå helt i top lige så snart jeg sætter tændingen på (motoren er helt kold). Nogen ide til fejl søgning?
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 1.908
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 601
Mikkel> Ja....og ja...
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 601
Ser pt. ud til at jeg har fået det til at virke...skal lige have dobbelt tjekket det imorgen. Min omdrejningstæller virker som den skal. Speedo'et er jo et "kabel" drev...så regner ik med det er påvirket! Krydser fingre for det ihvertfald:)
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 601
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 601
Temperatur-måler fejl !? (ZX6R)