{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Problemer med LED-blinklys {{forumTopicSubject}}

Hejsa

idag har jeg monteret LED diode lys på min mc, samt et nyt relæ som er købt til dioder, det heler fungere sådan set også meget godt, på nær at alle 4 blinklys blinker samtidig! ligemeget om jeg blinker til højre eller venstre, jeg forstår det simpelthen ikke, er 100% sikker på at alt er monteret rigtigt, kan det mon være en af mine diode lygter der er gået i stykker?
Håber der er nogen der kender til problemet og som så kan hjælpe mig smiley

mvh. Sebastian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med LED-blinklys
  • #3   17. apr 2009 sikker på du ikke har fået monteret stel som plus og omvendt..¨Tænker de deler stel og hvis den sidder som plus tænder de samtigdig,,
    Er scu ikke helt sikker på det er 100% korrekt når det blinker forkert hehe..


  • #4   17. apr 2009 Prøv at montere en modstand i hver side,så burde det virke.Problemet er at strømmen løber gennem indikeringslampen i frontpanelet (fra begge sider)

  • #5   17. apr 2009 den har jeg os været ude for, en enkelt modstand til hver side så er den i vinkel. Men tro mig, har var os ved at gå amok da jeg ik kunne få det til at virke

  • #6   17. apr 2009 Jeg har proevet det samme, og kan helt sikkert sige at du skal have modstande p[, og det har noget at gore med at du sikkert kun har en diode i instrumentbraettet, som kun signalere at du blinker, men ikke til hvilken side.

  • #8   17. apr 2009 jeg tror også at det er mit relæ, og nu har jeg tænkt endnu mere over det, hehe...
    har købt 2 forskellige diode blinklys, en model foran og en model bag i, dem foran bruger 1Watt og dem bag i bruger 2Watt, så det kan vel afhjælpes ved at sætte en modstand på enten dem foran eller dem bag i. Men skal det være de forreste eller de bagerste, og hvilken størrelse modstand skal bruges? smiley
    tak for hjælpen end til videre smiley


  • #9   17. apr 2009 og i øvrigt, så blinker indikereingslampen i mit instrumentbrædt slet ikke smiley
    hvilket nogle af jer har været inde på smiley


  • #10   17. apr 2009 lige en sidste ting om relæet smiley
    relæet er dette: http://www.louis.de/_307fb8757a90d2b0e3a790bfb18e830211/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=490&wgr=410&list_total=21&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10033844

    det er 2 polet, hvilket mit originale er. (min motorcykel er en suzuki GS 500) - så formoder at det er det rigtige køb, tror at fejlen lægger i at mine blinklys har 2 forskellige effekter xD


  • #11   18. apr 2009 Har siddet og rodet med det igen idag, og har købt et nyt relæ, et Rizoma relæ. har monteret det og alle 4 lys blinker stadigvæk smiley et relæ magen til monterede jeg på min vens suzuki bandit uden problemer, det virkede med det samme. ledningsnetværket på hhv. gs 500 og banditten er stort set ens så forstår virkeligt ikke hvor det går galt smiley
    har afmonterede alle blinklys, en af gangen, så lyser de 3 andre samtidig. hvis jeg afmontere begge lys foran, så blinker begge 2 bag i, afmontere jeg begge lys bag i, blinker begge foran. Så det er ligemeget hvad fanden jeg gør, så blinker de alle sammen! det er et meget irriterende problem syntes jeg smiley


  • #12   18. apr 2009 Problemet er delvist løst. strømmen krøb over indikeringslampen og videre til den anden side af blinklys. så nu har jeg pillet indikeringspæren ud, så strømmen ikke går videre, og på mandag installere jeg 2 enstrettere på hhv. højre og venstre plus ledning, som går op i indikeringslampen smiley
    men ellers tak for hjælpen!


Kommentér på:
Problemer med LED-blinklys

Annonce