Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shims
  • #1   21. apr 2009 Du kan nok roligt regne med at der er forskel fra mærke til mærke..... Det er vel en investering der er nødvendig hver 20-50.000km så hvorfor ikke bare købe dem du skal bruge hos din lokale Suzuki forhandler.... Det ville jeg have gjort hvis ikke mine ventiler stod så godt! smiley

• #2   21. apr 2009 De er i mc nøglen til 30-40 kr mener jeg. maxmc.dk mener jeg
    Men det er jo ikke sikkert de skal skiftes.
    T

• #3   21. apr 2009 Køb dem ved din nærmeste forhandler - de hedder ventilbrikker på dansk.

• #4   21. apr 2009 Har set et komplet sæt shims til rf'ern på ebay til 425kr de går i størrelserne 3x 1.20 mm til 3.50 mm med en 0.05mm stigning. men self ville det mest økonomiske nok være at købe kun dem man skulle bruge.. men med sættet vil man self instille dem oftere.

• #5   21. apr 2009 425,- for et sæt er meget meget billigt - så kan jeg godt forstå du vil overveje det.
    Sæt koster normalt langt mere, se f.eks. her: http://www.motomike.eu/mcbutikken/category/10413040000
    og de sæt kommer ikke i nærheden af samme spænd som det du har set på ebay.

Du vil ofte kun skulle skifte få ventilbrikker pr. eftersyn, og da der vel er 9-12000 km mellem hvert eftersyn, kan det ikke svare sig at købe hele sæt.

• #6   21. apr 2009 På min er der 20.000 imellem hvert ventil eftersyn... Har lige checket her ved 24.000 og der var det ikke nødvendigt at indstille. Skulle der indstilles ville jeg tage de pågældende shims ud, måle dem og finde ud af hvilke jeg præcis havde brug for og så købe dem. Ved køb af et helt sæt vil man jo komme til at købe nogen størrelser man aldrig ville få brug for eller???

• #7   21. apr 2009 Få dem byttet mod betaling hos din lokale mc pusher, det gjorde jeg

Kim.

Kommentér på:
Shims

Annonce