1.086 visninger
|
Oprettet:
Hvorfor? {{forumTopicSubject}}
Hej
Nogen der kan forklare mig hvorfor den siger "klonk!" når man sætter den i 1'st?
Mvh Klaus
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 60
feb 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 29
praksis er jo en mere blid overgang såsnart du er i bevægelse?
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 60
feb 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 29
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 308
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Syncronisering betyder at der sidder nogle syncromesh ringe og bremser tandhjulene så de skifter ind i hinanden, når de står stille.
Og nej, det sidder ikke på nogen mc'er (jeg kender til i alt fald).
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 1 Emner: 115 Svar: 1.639
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.066
feb 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 29
Det med at en anden olie kan gøre en forskel tror jeg faktisk også kan forklare lidt i mit tilfælde da jeg syntes den slår ret hårdt fra sig efter jeg har skiftet olien. Specielt hvis den er morgen kold.
Tak for info!
Johan P!
Jeg tror faktisk ikke der var noget problem!
Hvorfor?