1.533 visninger
|
Oprettet:
Skivebremser. {{forumTopicSubject}}
Skal her til foråret have skiftet bremseklodser og kom i den forbindelse til at tænke på, hvor tit man egentlig skifter bremseskiver og i samme forbindelse, hvor svært det er?
Ved godt, kan man, så er det nemt, men det er vel ikke det store arbejde.
jan 2005
Følger: 48 Følgere: 44 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 679
aug 2005
Følger: 27 Følgere: 27 MC-er: 3 Emner: 42 Svar: 552
Men ved ikke præcis hvor ofte, mener man kan læse et sted for tykke de mindst skal være.
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 7 Emner: 49 Svar: 183
Eller er det helt ved siden af??
mar 2005
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 364
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 7 Emner: 49 Svar: 183
Mine skal min. være 5 mm.. og de kan godt gå an... de er må min. mål nu så det skulle ikke være noget problem og der er masser af gods i dem endnu..
Skivebremser.