Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Droslingskit, sv650s hvor??
  • #1   27. apr 2009 Ja du kan montere det selv. Jeg har et overskydende hvis det har interesse.

• #2   27. apr 2009 Jakob S: Det du har er det med alle de papirer jeg skal bruge osv? Og hvad skal du have for det?

• #4   27. apr 2009 Jeg skal bruge kittet og papirer og alt så jeg kan drosle og syne den med drosling smiley

• #5   27. apr 2009 Så vidt jeg har forstået, kan man selv montere droslingskittet, MEN det skal bestille til den cykel det skal bruget til, ud fra stelnummeret!
    Så du kan ikke få godkendt et kit der har siddet i en anden cykel, da der ikke ligger papire på kittet med netop dit stelnummer...
    Så du skal bruge et nyt kit!
    Det var en tråd om et sted der solgte billige droslingskit for et par dage siden herinde! Prøv at søge i forummet et par dage tilbage!

• #6   27. apr 2009 Torben det med stelnummeret passer ikke.

Jeg gik bare ned til enghave og købte et, og det var det. Så sagde jeg at den bliver synet med drosling, og det var det. De kiggede ikk engang på det papir jeg gav dem.

• #7   27. apr 2009 Jeg har også et sæt til at ligge. Bor også i vestjylland.
    Mvh.
    Henrik

• #8   27. apr 2009 den er nem at drosle bare det ene tændrør`s hætte af

• #9   27. apr 2009 Hejsa

Jeg har lige fået min egen sv650 s neddroslet, så mit svar bør være meget troværdigt.
    - Du kan få droslingssættet bestilt ved din lokale mc-pusher. MEN du må IKKE selv sætte det på! - man skal have en autoriseret mc-mekaniker til at sætte det på desværre. =/
    Sættet koster 1500 kr. også skal du ca. regne 500-700 kr. i arbejdsløn for at sætte det på. smiley

Kommentér på:
Droslingskit, sv650s hvor??

Annonce