{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.037 visninger | Oprettet:

Mekaniker, der kan hæve styr? (SV650S) {{forumTopicSubject}}

Jeg får ondt i mine håndled efter blot få timer på min SV650S uden pauser, selvom jeg konstant gør alt hvad jeg kan for ikke at lægge vægt på dem. Jeg har så kigget rundt på nettet, og jeg er (heldigvis) ikke alene, der er mange, der har haft samme problem og har løst det ved at hæve styret, f.eks. med convertibars.

Så ville de fleste af jer nok bruge en masse tid på at finde ud af, præcis hvilken løsning, I vil have, så ville I bestille delene og bruge de nødvendige timer i garagen, men jeg orker slet ikke alt det. Findes der en mekaniker på Sjælland, helst i nærheden af København, der kan klare sådan et projekt selv?

Jeg tænker, at han undersøger det og vender tilbage og fortæller mig, at der er løsning A, som de kan lave for kr. X, løsning B, som de kan lave for kr. Y, etc.

Så vælger jeg, hvad jeg gerne vil have, han bestiller delene hjem, og når de så kommer kigger jeg forbi med min motorcykel og henter den igen et par dage efter.

Så, findes der nogen, man trygt kan overlade sådan et projekt til, som selv kan klare at bestille alle delene hjem, montere styret, forlænge kabler, etc.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker, der kan hæve styr? (SV650S)
Kommentér på:
Mekaniker, der kan hæve styr? (SV650S)

Annonce