1.480 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

bredere bagfælg harley stivstel bredere bagfælg harley stivstel

hej ville gerne op i noget bredere bagfælg-dæk
kører nu med 160-60-16 der er kun en 8mm fra dæk til kæden hvor meget er man ude i for at få måske en 200bagende på
tænker her på alle de ting det fører med sig
håber der er nogle af jer der har været turen igennem
cyklen er en harley davidson shovel head 1340 stivstel
hilsen jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bredere bagfælg harley stivstel
  • #1   6. maj 2009 Der kan ikke sidde en 200 bagende i et org. stivstel uden at miódificere det.
    Normalt produceres stivstel kun til og med 1957, så måske er dit stel ikke et originalt.

• #2   6. maj 2009 ok skal stellet udvides
    men når hjulene skal stå på linie ændrer det vel ikke noget lige gyldigt hvor bredt det bliver,,,ud over det er der meget plads alle steder undtagen ved kæden..kan man få noget spacer til både for-bag tandhjul eller er det ikke måden at gribe det an på vil evt gerne høre hvad der skal til,,,,,,,nå målte lige mens jeg skrev det her stellet måler 217mm lige ud for hvor dækket kører i rammen

• #3   6. maj 2009 der er ca 35mm fra dæk til rammen som den står nu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• #4   6. maj 2009 Du kan få et offset for-tandhjul. Jeg mener dog at det er max 10 mm (allerede ved 10 mm offset mener jeg at du skal slibe i dit inder-primær dæksel, da kæden ellers gå imod her) Bag-tanhjulet laver du bare selv en spacer til.

Nu kan jeg ikke lige huske målene på et originalt stiv-stel, men jeg kan godt prøve at måle det her i weekenden hvis det er. Men man skal passe på med at udvide stellet. Told & skat an finde på at undre sig.

• #5   7. maj 2009 ja du må gerne måle det.for det kunne være ok at vide om mit svarer til std mål i rammen.men med ca 10mm bredere ekstra,så er der ca 18mm mellem dæk og kæde det giver da tros alt lidt ekstra plads........ud over det kan man ikke trække gear kassen lidt ud og så få en spacer bag træk hjulet på motoren så de kommer på linie igen,,,,,,
    det ville da skaffe noget plads

• #6   8. maj 2009 Jeg prøver lige at måle det stel.
    Jeg er ret sikker på at der i et originalt stl max. kan sidde et 180'er dæk, når kæden er offset de 10 mm.

Jo du kan godt sideforflytte drivlinen, man skal bare være lidt varsom med det da man ændrer vægtfordelingen på cyklen.

• #7   8. maj 2009 ok

• #8   9. maj 2009 Hvis jeg måler det stel som jeg har til at stå, der hvor dækket er breddest. Så hedder målet ca. 215 mm.

• #9   9. maj 2009 ok samme som min så,,,,,,,,,,,

Kommentér på:
bredere bagfælg harley stivstel

Annonce