3.759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

"banke" lyd fra motor i tomgang. "banke" lyd fra motor i tomgang.

God aften drenge og piger. jeg har lige fået mig en Suzuki GSX750ES fra 1986 som jeg er rigtig glad for, kører super dejligt.

men hvis den holder i tomgang kommer der nogle lettere voldsomme bank fra motoren når den er i Neutral. men hvis kobling trækkes så stopper det, der er heller ikke den mindste mislyd når jeg kører. men når den står for sig selv i Neutral så banker den. og det er ikke altid den gider starte når den er varm, på elstarten. men er ikke sikker på om den lader.
det var mest hvis det kunne have noget med hinanden at gøre.

så hvis nogen kender til det eller har forslag, så skriv endelig.
på forhånd tak, Andreas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "banke" lyd fra motor i tomgang.
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #1   6. maj 2009 Klonk lyden i tomgang som forsvinder ved træk af kobling, er meget normal.

Nogle gør det mere end andre, og der er kæmpe forskel på hvor meget den "må" banke. Det bedste bud er at futte ned til en mekaniker og bede ham lytte på den, for vi andre kan ikke høre den jo... :o)

• #3   6. maj 2009 Det kan være koblinsklokken som står og slår sig, havde lidt bankelyde på min gs'er, det var koblingsklokken som var slidt og den kunne så stå og slå lidt når den var i tomgang. Det er de tænder som går i indgreb med gearakslen der formentligt er slidt på klokken.

Ved ikke om du forstod det smiley

Mvh. Mathias

• #4   6. maj 2009 tak for svarene drenge, det er sku fedt man altid lige kan få lidt hjælp eller "guidence" herinde. sætter pris på jeres tid og svar smiley

• #5   6. maj 2009 Veeeery funny Jens smiley men ja den er gammel, men den kører godt og ser speciel ud smiley så jeg er fint tilfreds.

Kommentér på:
"banke" lyd fra motor i tomgang.

Annonce