{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

R1 speedometer {{forumTopicSubject}}

Godaften

Jeg sad og spekulerede på hvordan speedometeret på min r1'er fra 99 måler hastigheden. Er det en omregning fra motorcomdrejninger, eller tæller den rent fysisk på hjulet? Grunden til jeg sad og spekulerede på det, var fordi jeg legede lidt med tanken om at geare den lidt ned - et par tænder ekstra i bag. Men vil speedometeret så komme til at vise for meget, eller måler den hjulomdrejninger, så den vil være præcis lige så upræcis som nu?

På forhånd tak for jeres svar.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R1 speedometer
  • #1   7. maj 2009 Der sider en sensor et sted nær gearkassen. Tit under tanken, og et 3-benet stik. Den sender nogle impulser til speedometeret.

    Køb en speedohealer og sæt på, så er du ude over det problem.
    Den kan kodes til enhver gearing.


Kommentér på:
R1 speedometer

Annonce