732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Gear problemer Gear problemer

Hej
Den anden dag jeg var ude at køre, begyndte min suzuki gsxr at opføre sig underligt i 5 gear.. det lyder som om den takker over, og vil ikke rigtig tage ved.. hvis man kør i høje omdrejninger og skifter op i 5 gear, køre den fint, men ligeså snart man slipper gassen igen, laver den ballade.
er der nogen der kan give et fingerpeg om hvad det kan være ?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gear problemer
  • #1   13. maj 2009 Og det er kun i 5. Gear? Den hopper ikke ud af gear eller andre underligheder i de andre gear?

• #2   13. maj 2009 jeg tror det er noget i din gearkasse. har hørt at der kan være et problem i gearkassen på den model desvære håber ik det sker for min. men skriv endelig til mig hvis du finder ud af det.

mvh Kenneth

• #3   13. maj 2009 hej erling : den hopper ikke ud af gear eller opføre sig underligt i nogle af de andre gear, det er kun 5 gear
    det er lidt forskelligt hvor voldsomt den reagere. nogle gange hakker den kun lige det første sekund og køre derefter fint, andre gange kan den slet ikke tage ved, skifter man ned i 4 eller op i 6 gear så opføre den sig normalt som den skal igen.

• #4   13. maj 2009 Lyder som et slidt 5 gear.... Lyder kommer af, at det ikke får ordenligt fat...

Hvis det er et gearhjul som er problemet, så skal motoren skilles ad, for tror ikke at gearkassen er af casette typen....

Nok bedst og bede en MC mekker om at test køre den, og se hvad an siger.

• #5   13. maj 2009 hvad koster et nyt 5 gear til sådan en ?

• #6   13. maj 2009 Tjaaa.... det er nok ikke lige reservedelen som er det der koster... men mere, at motoren skal pilles ud, og skilles ad, samles igen og tilbage i stellet... og det koster i timer...

Så det kan hurtigt blive billigere og finde en god reservemotor, og få den sat på.... og kan du gøre det selv, så sparer du alle timerne til mekkeren.

• #7   15. maj 2009 jaah det kan jeg desværre ikke selv klare.. har sat den til mekanikkeren nu, så må han klare problemerne.. tak for svarene smiley god sommer til jer alle

Kommentér på:
Gear problemer

Annonce