{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

hjælp problemer med el {{forumTopicSubject}}

jeg har endeligt fået samlet min maskine, men efter jeg har fået samlet div. ledninger viser det sig at en af ledningerne der kommer nede fra svinghjulet som har forbindelse til regulatoren smelter, mit spørgsmål er hvad kan der være galt.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp problemer med el
  • #1   19. maj 2009 ja de er jo et meget godt spørgsmål, det lyder i mit hovede som overspænding men detkan der jo være flere grunde til, feks for tyndt kabel, darlig forbindelse ved stik eller dårlig isolering så den er en smule kortsluttet enten til stel eller anden ledning, det kan vel også i teorien være en defek spændingsregulator, men prøv da at tjekke div kabler og stik i det område og hvis du så ikke er en ørn til udmåling og det stadig ikke virker så kør den et smut til mekker

Kommentér på:
hjælp problemer med el

Annonce