{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Peter H
Peter H
Tilmeldt:
23. maj 2004
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 55

Start problemer {{forumTopicSubject}}

Hej svende,

Efter en renovering af motoren har jeg nu fået problemer med at starte min GS650G.

Hvis jeg giver den et skud quick start så rev'er den lige op til ca 4000 omdrejninger og dør så igen. Den "tænder" på alle fire cylindre og der er gnist ved dem alle.

Der kommer benz til kaburatoren, det kan jeg konstatere, for hvis jeg tømmer svømmerhusene så fylder den dem igen. Tændrørene er helt tørre, så umiddelbart kan det tænkes, at benzinen ikke bliver sprøjtet ind i motoren, oder was?

Et longshot kunne være, at den benzin som jeg prøver at starte den på er fra efteråret og har altså stået i benzintanken siden. Kan benzinen blive SÅ gammel, så den overhovedet ikke dyr?

Nogen gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Start problemer
  • Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 55
    #1   30. maj 2009 Et lille tillæg her:

    Jeg prøvede at trække manuelt i chokerstangen så jeg gav den ALT det choker der er muligt (mere end den kan trække med kablet).

    Dette fik jeg faktisk startet den med, men jeg var stadig nødt til at holde i stangen, hvis jeg slap den så døde motoren.


  • #2   30. maj 2009 Har haft et ligende problem på min gamle GS550. Efter en ordentlig rensning af karburatorene forsvandt problemet. I mit tilfælde var det nogle af "hullerne" i dysserøret der var stoppet.

    mvh Benny


  • #3   30. maj 2009 svar du ikke selv... tjek chokeren..



    my 5 cent


    mvh


  • #4   30. maj 2009 hvilken renovering var det? kunne godt lyde som om at benzin blaningen er alt for mager.

  • #5   30. maj 2009 Nyt benzin og lidt karbu-sprit på, og prøv igen.

    Dine indsugnings-gummier er self. iorden, ikke !?!


  • Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    maj 2004

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 55
    #6   30. maj 2009 Jeg har ikke stillet på chokeren i forbindelse med renoveringen, så jeg tror ikke problemet skal findes her. Desuden burde den jo nærmest gå amok med fuld choker, hvilket den bestemt ikke gør.

    Jeg har heller ikke stillet på blandingsskruerne, hvad vil kunne få blanding til at stå forkert når disse ikke er blevet stillet?

    Indsugningsgummiet er helt nyt, så de burde være ok.


Kommentér på:
Start problemer

Annonce