Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olie på cbr 600 f2
  • #1   3. jun 2009 Motorolie skal bare være en 10W40.... og ikke noget med en bil olie, for så risikere du en ødelagt kobling...

Mængden af olie i stødtæmperne afhænger af årgang.... en 93/94 model, skal have mindre end en 91/92....

Hvis du skiller gaflerne helt ad og renser dem, så kan du måle mægden af i ml ellers skal du måle antal mm luft der skal være fra toppen og ned til olien....

Har ikke lige manualen liggende, men det ville være en god investering at have, når man vil være hobby mekaniker *S*

• #2   3. jun 2009 det er en 92.. men der er hvis ikk for meget i mere den har ståde stille 2 år ca.. og der ved er pakniger bliven håre.. og det med "hobby mekaniker" ja men kun hvad der angår mc smiley

• #3   3. jun 2009 Jeg ville give dem den store tur, og skille det hele ad og rense grundigt.... For du får aldrig den slam der ligger i bunden ud på anden måde....

• #4   4. jun 2009 Du kan læse i dette indlæg, oplysningerne om mægden og antal mm.... Jeg kom lige i tanke om, at jeg havde skrevet det på et tidspunkt...:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=111920

• #5   4. jun 2009 Anskaf dig en Haynes manual til når du skal skifte olie i forgaflen.. Der står det i - og der står heldigvis både ca. hvor meget olie der skal i og hvor mange cm olien skal stå fra toppen.. Dette er vigtigt, da det kan være rigtigt svært at få alt det gamle olie ud..
    smiley

• #6   4. jun 2009 Bokaj .
    har fåde en men har ikk kunne finde det der i.. og det med at få det ud syne jeg nu.. de henger nu også på hoved natten over da de lige er blive spre malet og til vinter skal de glas blæse og males riget...

Kommentér på:
olie på cbr 600 f2

Annonce