1.017 visninger
|
Oprettet:
Vedr Køb af GS500 {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Jeg står overfor en GS500E, som skal have en kærlig omgang. Men det er blot Kosmetisk, motoren har jeg ladet mig fortælle fungere upåklageligt. Og til prisen har jeg nok heller intet at klage over -
Men til mit spørgsmål, den har stået stille i knapt 2 år - og jeg skal have startet motoren. Hvad gør jeg, hvad skal jeg tjekke - se efter, smøre mv ?..
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 573
men held og lykke med købet da.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jun 2008
Følger: 17 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 188
maj 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Men nu er det jo lidt flere krafter og CCM der snakkes om her - derfor ville jeg lige høre hvad folk gør
Og ja, det ER et røver køb!
Tak for jeres input.
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 280
mar 2007
Følger: 34 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 66 Svar: 666
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
maj 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Jeg har isoleret problemet til = (startrelæet???) som vist på billedet. Den lille ´runde cylinder, som klikker når jeg prøver at starte.
Den kan godt vride stemplerne op og ned, men kun éen gang - også klikker den.
Er det fordi der ikke er nok strøm på, eller hvordan ?
(link fjernet) - startrelæet
(link fjernet) - cyklen
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 280
jul 2004
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 280
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
Vedr Køb af GS500