ild ud af udstødningen. ild ud af udstødningen.
efter et styrt måtte jeg skifte udstødning på min Suzuki SV650. fra 2001. den skulle i forvejen skiftes da den var flækket lidt og havde skudt den sidste uld ud.
Skiftede med en stortset identisk udstødning. LeoVince SBK. HÍ mount. eneste forskel er at denne er i aluminium, mangler flængen og har uld i.
Men når jeg gasser op på maskinen nu, kommer der flammer ud af udstødningen.
Den skulle i følge fabrikken køre omkring 22 km/l. men har aldrig kunne få den op på mere end 14 km/l, i det halve år jeg har haft den. Men motoren har altid gået jævn, og god acceleration og topfart.
Hvad skyldes flammerne? og hvordan kan jeg udbedre det?
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.087
Jeg vil forslå at du får cyklen justeret ind.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.087
Du stiller cyklen ud til en mc mekaniker og beder ham om at justere karburatore.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
jul 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 589
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.087
OG ja 1000-2000 kr lyder realistisk. Lidt mere hvis det er på rullefelt - hvilket er det mest optimale.
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 62
Og gerne det optimale, tjener vel hurtigt sig selv ind i mindre brændstof og slid at dn står optimalt.
jul 2005
Følger: 11 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.472
Fabriksangivelser af benzinøkonomi er gerne pænt optimistiske (gælder også for biler). Honda angiver f.eks. den nye CBF125 til at skulle køre 46 km/l - jeg tror 35-40 km/l er mere realistisk. Så der behøver ikke være noget galt fordi du ikke kan få din SV til at køre 22 km/l. ...
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 39 Svar: 1.138
ild ud af udstødningen.