Problemer m Benzin (on / res) {{forumTopicSubject}}
For at gøre en kort historie lang.
Den anden dag løb jeg tør for benzin. Jeg skyndte mig at sætte den på res, kørte 500m men så løb den tør igen.
Troed ejeg havde fumlet i det så bed ikke mere mærke i det end at jeg var 100m fra en tank. Fyldte op, sørgede for at den stod på ON og kørte videre.
Well, i går løb jeg tør igen. Smed den på res, kørte 500m og løb tør igen. Denne gang var jeg sikker på at den stod på ON, og at jeg havde sat den på RES.
Nå, fik fyldt cyklen op igen.
Jeg har, med hjælp fra min fætter, for nyligt skiftet tændrør. Jeg havde så den ide at vi måske havde byttet op på slangerne da vi samlede cyklen (tank, osv)
Så jeg satte den på RES, som jeg gættede på var ON, og kørte hjem.
I morges, på vej til arbejde, begyndte den så at hakke og jeg gik i stå på motorvejen.
Jeg satte den tilbage på ON, kørte, hakkede og gik i stå igen...
Satte den på OFF kørte hakkede og gik i stå.
Tilbage på ON og kørte så fint resten af vejen (10km)
Hvad sker der? Jeg forstår ikke hvorfor den opføre sig som den gør?
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.347
ps det er altid dårligt at køre tør da man kan få skidt og snavs i systemet.. ungå det
my 5 cent
mvh
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
@ Mikkel: Men hvis jeg kørte på RES i dag med FULD TANK så burde den da ikke løbe tør lige meget hvad?
@ Mikael B: Hvordan ved jeg hvilken han jeg har. Den tidligere ejer har bygget en '97 over et ´94 stel hvilket må betyde jeg har en sc33 hane.
Men hvad skal jeg gøre helt præcist hvis din teori er den rigtige?
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.792
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.888
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.792
Efter følgende kørte den 224 - 230 Km ... Så det er heller ikke sikkert at holde øje med triptælleren
Men hvad og hvorfor den lavede dette nummer det fatter jeg ikke .. kørestulen var den samme ..
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.160
Problemer m Benzin (on / res)