{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Problemer m Benzin (on / res) {{forumTopicSubject}}

For at gøre en kort historie lang.

Den anden dag løb jeg tør for benzin. Jeg skyndte mig at sætte den på res, kørte 500m men så løb den tør igen.
Troed ejeg havde fumlet i det så bed ikke mere mærke i det end at jeg var 100m fra en tank. Fyldte op, sørgede for at den stod på ON og kørte videre.

Well, i går løb jeg tør igen. Smed den på res, kørte 500m og løb tør igen. Denne gang var jeg sikker på at den stod på ON, og at jeg havde sat den på RES.

Nå, fik fyldt cyklen op igen.

Jeg har, med hjælp fra min fætter, for nyligt skiftet tændrør. Jeg havde så den ide at vi måske havde byttet op på slangerne da vi samlede cyklen (tank, osv)
Så jeg satte den på RES, som jeg gættede på var ON, og kørte hjem.
I morges, på vej til arbejde, begyndte den så at hakke og jeg gik i stå på motorvejen.
Jeg satte den tilbage på ON, kørte, hakkede og gik i stå igen...
Satte den på OFF kørte hakkede og gik i stå.
Tilbage på ON og kørte så fint resten af vejen (10km)

Hvad sker der? Jeg forstår ikke hvorfor den opføre sig som den gør?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer m Benzin (on / res)
  • #1   10. jun 2009 der er lort og snavs i den res. studs-slange i din tank, da den jo er tætter på bunden og har letter ved at blive stoppet af evt snavs osv du har i tanken


    ps det er altid dårligt at køre tør da man kan få skidt og snavs i systemet.. ungå det


    my 5 cent

    mvh


  • #4   10. jun 2009 @ K6: Hvis det er det der er sket hvad gør jeg så?

    @ Mikkel: Men hvis jeg kørte på RES i dag med FULD TANK så burde den da ikke løbe tør lige meget hvad?

    @ Mikael B: Hvordan ved jeg hvilken han jeg har. Den tidligere ejer har bygget en '97 over et ´94 stel hvilket må betyde jeg har en sc33 hane.
    Men hvad skal jeg gøre helt præcist hvis din teori er den rigtige?


  • #6   10. jun 2009 du kan også sette den på PRI ..

  • #7   10. jun 2009 Lad være med at kører tør og hold øje med din trip tæller? smiley

  • #8   10. jun 2009 Thjaa ... Trip tæller .. Da vi kørte til holland ( 2 På cyklen samt fuld oppakning ) viste min tankmåler tom efter 147 Km .. det lurede jeg en del på men tøffede ind på tanken, tankede 18,97 Litter i en 20 Litter´s tank ...

    Efter følgende kørte den 224 - 230 Km ... Så det er heller ikke sikkert at holde øje med triptælleren


    Men hvad og hvorfor den lavede dette nummer det fatter jeg ikke .. kørestulen var den samme ..


  • #9   10. jun 2009 Tja, hvis du har en tank med vacuumreguleret ventil, kunne det lyde som om, vacuumslangen til hanen ikke er OK. Sæt dyret i PRI position. Kører den her, så kan du godt gå vacuumreguleringensslangen, dens befæstelser og evet kanalerne i dine karburatorer igennem.

Kommentér på:
Problemer m Benzin (on / res)

Annonce