{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidewinders Smart Chain II
  • #1   12. jun 2009 Jeg er ihvertfald overbevist...deres professionelle side skriger jo ligefrem "Det vi siger, passer"!

• #2   12. jun 2009 Det ser ud som deres "vidunderlige" teknologi ligger i o-ringene... Som teknolog tror jeg ikke meget på den fidus.

Der findes mange gode selvsmørende materialer, men jeg har aldrig hørt om selvsmørende o-ringe, som afgiver smørelse ved opvarmning.

Til gengæld findes der o-ringe, belagt med PTFE og EPDM - men som jeg læser det, er det ikke den proces som beskrives. Der slides smørelaget af under fysisk kontakt, og ikke ved opvarmning.

• #3   12. jun 2009 Som Eddie også påpeger, så har jeg heller ikke hørt om seævsmørende o-ringe. Det kan jo ikke ændre på at man stadig er nødt til at smøre kæden, så rullerne ikke er tørre.
    Til gengæld er jeg da mere interesseret i deres titamium produkter smiley mums

• #4   12. jun 2009 Martin New Zealand P

Jep, også det jeg kiggede lidt efter, men for at være ærlig deler jeg nu også Kristian J mening... Ser lidt tamt ud med den side, man burde vel tro på at hvis de havde "KÆDEN" ville de vel også gøre lidt ud af at vise det frem... Dog er det jo slet ikke sikkert, er skam set før.

Kommentér på:
Sidewinders Smart Chain II

Annonce