{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Translogic quickshift problem på GSX-R {{forumTopicSubject}}

Hey

Sidder og roder med installationen af mit quickshift og er rendt i et lille problem:

Ifølge installationsvejledningen skal grøn ledning (speed sensor input) sættet sammen med min eksisterende speed sensor ledning på cyklen... Det var så også fint hvis jeg ellers vidste hvor den var smiley

Faktisk er jeg meget i tvivl om den overhovedet skal bruges... På producentens side står der intet om at den skal monteres og af MC-topgear (hvor jeg købte den) fik jeg heller ikke noget at vide om den. Så hvis nogen ved noget vil jeg meget gerne have lidt vejledning smiley

Bike er i min profil..
Quickshift er denne model: (link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Translogic quickshift problem på GSX-R
  • #1   18. jun 2009 speed sensor, er det ikke omdrejnings tal?

  • #2   18. jun 2009 Uden jeg skal gøre mig klog på noget, er det så ikke den der sidder ved det forreste tandhjul, og så er det vel bare at følge den til det stik du skal bruge.

  • #3   18. jun 2009 Karsten (Broby på Fyn)

    Så vidt jeg ved har du ret i at den sidder ved forreste tandhjul. Jeg kunne selvfølgeligt godt skære kablerne fra hinanden og trække den fri så jeg kunne finde frem til den oppe under tanken, men ville nu hellere vide om den rent faktisk SKAL bruges på min model da jeg fik noget andet at vide. Vil bare være sikker


  • #6   18. jun 2009 Morten B.P (Odense) SV

    Min er også en GPpush version. Jeg venter lige til i morgen og hører om den skal bruges da install vejledningen siger den skal.

    Og tusind tak for hjælpen, især med den tændingsplus, tror jeg laver det uanset hvad smiley


  • #7   18. jun 2009 Morten B.P (Odense) SV

    Kom lige til at tænke på... Havde du overhovedet den grønne ledning fra translogic ECUén? Min er iøvrigt AST modellen, ved ikke om de er anderledes


  • #9   19. jun 2009 Lige en lille update:

    Så fandt jeg ud af det smiley Grøn ledning SKAL bruges og er til "selv-justering" af cut-tider til AST. Den skal sættes paralelt med signal ledning til speedometer.

    Hvis andre render i dette problem skal det siges at det er nemt. Speed/GP føler sidder udvendig ved forreste tandhjul og har farverne: Sort | Sort/hvid | Sort/rød, og går videre til et stik hvor den bliver til: Pink | Sort/hvid | Sort/rød

    Det er den PINK ledning den skal sidde paralelt med.

    Har været ude og teste det hele og det virker perfekt smiley Ligger lige lidt billeder i profil når jeg får tid.

    Morten B.P (Odense) SV

    Testede den uden at tilføre tændings 12V og det virker også fint helt ude i de høje omdr. Så det var godt nok smiley


  • #10   19. jun 2009 Nu får jeg da for alvor svært ved at følge med Morten smiley

    Godt du fik det til at virke.


  • #11   19. jun 2009 Ja, Dejligt det virker nu smiley Kan klart anbefales

    Så mangler vi bare noget godt vejr...


Kommentér på:
Translogic quickshift problem på GSX-R

Annonce