{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

Monster: Starter kun på en cylinder. {{forumTopicSubject}}

Hej cyklister!

Mit kære Monster er begyndt at opføre sig ret besynderligt.
Den vil pludselig kun starte på en cylinder, men nogen gange starter begge cylindre, dog syntes jeg at jeg kan høre en ujævn motorgang.
Jeg har prøvet tændrørene, og det var ikke dem!

Hvad kan dette dog være?
Skal siges at problemet startede umiddelbart efter den havde stået udenfor i det helt vilde regnvejr sidste uge, så ved ikke om det kan være noget relateret?
Den stod ude i regnen, da jeg har en arbejdsgiver der har ondt i røven over den, og derfor har forbudt mig at parkere den under halvtaget, fordi jeg ridser de andre biler, hm. Heldigvis har jeg sagt adios! smiley

Please hjælp! Den plejer at gå så godt, og trække så fantastisk, det gør den dog ikke på en cylinder!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Monster: Starter kun på en cylinder.
Kommentér på:
Monster: Starter kun på en cylinder.

Annonce