{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
631 visninger | Oprettet:

Hvorfor dit og dat :o) {{forumTopicSubject}}

er der nogen herinde der ved hvorfor der ikke er automatchoker på en mc, når der nu er på de fleste biler? Uanset om det er med indsprøjtning eller karburatorer??

Og er der nogen der har erfaringer med alarmer med fjernstart? Kan de sikres så man ikke kommer til at starte den når den står i gear?
Og hvordan med tændingen, skal man lave noget om når man starter den med fj.bet. for nøglen vil jo stå i "sluk" pos.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor dit og dat :o)
  • #1   20. feb 2006 og hvorfor sælges der nye mc´er med kaburatore?? hvorfor er de ikke med indsprøjtning alle??

• #2   20. feb 2006 mht start i gear kan jeg ikke starte den i gear med mindre koblingen er trukket, det gælder begge mine!
    mht choker ved jeg da at r1 årg 2005 er da bare at starte så finder den da ud af resten!

• #3   20. feb 2006 hmm... nåår ja, det er da os rigtigt, det tror jeg egentlig heller ikke min kan... "oups"

• #4   20. feb 2006 den med autochokeren har jeg også undret mig over.. på nogen punkter er MC'er bare bagefter..

Det tog også sin tid før fabrikkerne skiftede til indsprøjtning, det er mange år siden bil fabrikkerne skiftede..

• #5   20. feb 2006 Auto chokere på mc kom aldrig til at virke ordentligt på carb. Virker fint med indsprøjtning. Indsprøjtning på Mc'er er blevet lanceret sent da kravene er væsentligt anderledes flerre omdrejninger større litter effekt størelse osv og carb derfor i mange tilfælde har fungeret bedre. Så på nogen områder er bilerne foran men på de fleste er Mc'er langt foran, feks. ydelse, bremser mm.

Marck

• #6   20. feb 2006 Aprilia har også automatchoker og indsprøjtning. Aprilia Futura er endda så smart, at den mapper efter kørselsmønster, således den forsøger at placere saften og kraften i de omdrejningsområder og gear man nu mest kører ved. Jeg ved ikke, om de nye RSV R også har denne feature...

/Allan

• #7   21. feb 2006 altså nu er jeg en af de fattigrøve der ikke har råd til nye biler. tilgengæld siger min erfaring mig så, at auto choker er noget der er opfundet i vrede. ligesåsnart bilen kommer lidt op i årene er der ikke andet end problemer.slår ikke fra-slår ikke til- slår til fra på må og få. jeg er sq kun glad for dette fænomen ikke har nået cyklerne.....................

• #8   21. feb 2006 det kan der være noget om jens, men når man nu går og drømmer om at være en Brian, der kan fjernstarte fra en alarm, så ville det være en god ting... hehe

Kommentér på:
Hvorfor dit og dat :o)

Annonce