2.104 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Honda CB 500 hjælp Honda CB 500 hjælp

Hej

Er i gang med at klar gøre en Honda CB 500 fra 1995 til syn, og har i den sammenhæng brug for lidt hjælp.

1) Der er monteret en fuldkåbe fra TCP på den, men kan ikke finde noget information om hvordan denne er monteret, mangler altså en form for manual til kåben.

2) Der er desværre et hul i sædet, helt oppe ved tanken. Vil gerne have lavet det hul. Har søgt meget på nettet men det eneste jeg kunne frem til var denne side:

(link fjernet)

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe et sæde eller bare et sæde betræk til en Honda CB 500?

Mvh Stubkier

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CB 500 hjælp
  • #1   4. jul 2009 du kan købe et nyt betræk til din sadle. og du skal ikke ha nogen parpir på din kåbe for at syne den

http://www.gtsadler.dk/

• #2   4. jul 2009 angånende manual over din kåbe skal du prøve at kontakt en af de forhandler der er her i landet bla honda importør forhandler tcp kåber

eller prøv at skrive til firmaet http://www.tcpsa.com/

• #3   4. jul 2009 Hej igen

Tak for jeres svar smiley Har købt mine andre reservedele ved Daividsilverspares, men har ikke lige kunne finde et overtræk til mit sæde ved dem.

Er godt klar over at jeg ikke skal have papire på kåben for at få den synet, men vil bare gerne vide hvordan man afmontere den korrekt, og montere den igen - så den ikke går i stykker.

Men vil da lige sende en mail afsted til alle de 3 nævnte forhandlere, så kan jeg forhåbenligt få det sidste lavet så man kan snart kan komme ud og trille en tur.

Har fundet Haynes manualen online, printet ud og bundet ind, så det har dersværre ikke interresse, men tak for tilbudet.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Mvh Stubkier

• #4   5. jul 2009 Så er den sendt mails til højre og venstre, så må vi se hvad de siger. Hvis der er andre der vil byde med løsninger er I mere end velkomne.

Mvh Stubkier

Kommentér på:
Honda CB 500 hjælp

Annonce