{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremsekalibre - hulstørrelse
  • #1   21. feb 2006

  • #2   21. feb 2006 ved ikke om det her kan hjælpe dig!
    Men hvis du er på jagt efter andre kalibre, så er her en oversigt over hvilke der passer til suzuki modeller!
    Tror ikke du skal bekymre dig om hulstørrelsen. Det er vel nærmere afstanden mellem centrum af hullerne der har betydning?

    Har du prøvet de ophuggere vi har herhjemme? Det kan væe en af dem vil slippe en kaliber billigt.. Hvad med dba.dk?

    (link fjernet)


  • #3   21. feb 2006 smiley

  • #4   21. feb 2006 Så blev jeg nysgerrig... Hvorfor?

    Mvh. Rune smiley


  • #5   21. feb 2006 tidligere tråd! Han skal have ny bagklaiber smiley

  • #6   21. feb 2006 Mads: Bare lige en tanke.. Kan du ikke ringe til den tekniske afdeling af Suzukiimportøren for at få det at vide? Ellers er jeg sikker på Harrys motorservice i Randers gerne vil hjælpe dig med at finde data på tingene der.. smiley

  • #7   21. feb 2006 Ahaaa... Er der ikke nogen huggere der har en brugt til din GSX-R250 det ville da være nemmere, der er jo alligevel ikke nogen grund til at forbedre bagbremsen. Du risikerer jo bare at den nemmere blokere, hvis du altså bruger den... I don't...

    Mvh. Rune smiley


  • #8   21. feb 2006 Jeg mener faktisk jeg har en kaliber liggende fra en Bandit600. Den er monteret på samme måde som din, men jeg har ikke lige adgang til den lige med det samme så jeg kan ikke lige måle på den... Kan være en anden Bandit ejer har mulighed for det?

    Mvh. Rune


  • #9   21. feb 2006 Sebastian: Tak for linket, men jeg har kigget på siden, og min er ikke på listen, og ved de andre synes jeg der mangler lidt årstal. Det kan vel ikke passe at samtlige GSXR 750 kører rundt med den samme kaliber?

    Simon: Det var selvfølgelig en mulighed.

    Rune: Med hensyn til forbedring af bremserne, så er jeg stort set enig med dig, men jeg har lige haft fat i en ophugger, og prisen på en kaliber fra en GSXR 250 og en 400 er den samme. Så hvis forbedringerne er gratis, ser jeg ingen grund til at undgå dem smiley
    Orv ja, kaliberen fra en bandit er da vidst også en mulighed - den ligner den fra GSXR 750'eren en del.

    Så hvis der er nogle bandit ejere der har målene på kaliberen hører jeg meget gerne!

    Hygge

    P.S. Tusind tak for jeres input!


Kommentér på:
Bremsekalibre - hulstørrelse

Annonce