{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

ROS til hyperpro {{forumTopicSubject}}

jeg havde sidste år invisteret i en bagdæmper til min fz6

og jeg må sige at da jeg fik den og kørte med den IKKE levede op til hvad jeg forventede, det vil sige at der ingen dæmpning var på den, så det var ligesom bare at køre på en fjeder, den blev så sendt tilbage og småting ændret

med lidt bedre resultat, men så var den gal igen, lød som om der var luft i, og dæmningen forsvandt når man havde kørt den hårdt et lille stykke tid, (40km +-)

så den blev sendt tilbage, og michael var ved at gå op i limningen, så han sendte den til holland, for at få den HELT i orden

tilbage fik jeg den så, og den VAR blevet bedre, nu kunne jeg da i det mindste justere dæmpningen på den, men efter en 40-50km, så var dæmpningen væk igen

denne gang aftalte jeg så med michael, at jeg kom op til ham i holstebronx, for at han kunne se på den

der er 140km ca derop, og han kunne mærke med der samme at der var noget som der ikke skulle være, så vi skilte cyklen ad, og han foretog et opkald til hyperpro i holland

derefter fandt vi så ud af at den dæmper jeg har på min, den var med 10bars tryk, som angivet fra fabrikken, men michael, har ført hørt om at samme type fra öhlins skulle køre med 14-16bar

så han puttede LIDT mere olie i, og hævede trykket fra 10 til 14 bar

så jeg tog en testtur på en 20km, og vendte tilbage til michael

og den var BETYDELIG bedre, en før

så vi blev enige om at vi skulle prøve det ad, og så måtte jeg endelig give melding tilbage om det var bedre

på vej hjem kørte jeg så en del i sidevind, som før har gjort cyklen en del ustabil, men nu var den blevet mere rolig, samt at den når den bliver tændt op, ud af rundkørsler og småsving ikke længere ligesom hopper i bagdæmperen længere

så nu kører den pisse godt, og er langt mere behagelig

så det er ikke sidste gang jeg køber en hyperpro, til trods for at jeg var lige ved at kaste håndklædet i ringen, men michael gav ikke op

DET ER SUPER SERVICE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ROS til hyperpro
Kommentér på:
ROS til hyperpro

Annonce