{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ktm lc4 ledningsnet hjælp!!
  • #1   5. aug 2009 Aner det ikke, men prøv at spørge på www.tenere.dk - der skal nok være en KTM-guru eller 2 der kender svaret smiley

Mvh Mathias

• #2   5. aug 2009 har sådan en ledninger!?

• #3   5. aug 2009 Jeg kan da hjælpe..Men, hvad er spørgsmålet mere præsist?

• #4   5. aug 2009 Faktisk kan du finde rigtigt mange svar på (link fjernet)
    hvis du taster oplysningerne ind om din cykel..

Det er kun reservedelsmicro, men jeg har fundet svar på mange spørgsmål derinde gennem tiderne!

Inden du går igang på den store gennemgang af et måske klippet og ½rådent ledningsnet..
    KTM er billige i stumper, et komplet ledningsnet koster vist ca en tusse... ;o)
    (450,- til en EXC ;O))

• #5   5. aug 2009 (link fjernet)

(for den dovne)

• #6   5. aug 2009 takker mange tak tr men jeg har lagt den over i en supercompetition ramme smiley så jeg har kun tændingssystemet starteren er også væk så det jeg skal bruge er hvor giveren skal sluttes til cdi/tændspole det er en sammenbygget enhed så vidt jeg kan forstå på det og hvor spolen skal sættes henover og derudover om jeg så har brug for et batteri til det hele for så skal jeg også have sat sådan et i og det tror jeg jeg skal da jeg har kokusan tænding smiley

• #7   5. aug 2009 har brugt oem siden rigtig meget men lige præcis hvad der løber til hvad kan jeg ikke regne ud derfra smiley

men håber på du kan hjælpe tr for er ved at gå lidt kold i projektetpga ovennævnte

• #8   6. aug 2009 Hvorfor pokker i en SC ramme?
    Så har du lille oliekreds.. Det er da en nedgradering????
    Og hvad har det med tændingssystemet at gøre hvilken ramme det er?

Ja, jeg fatter minus.

Er det en komplet SCer du har og bare en 640 motor?
    I så fald.. Hvilken årgang SCer er det?
    Eller????

• #9   6. aug 2009 jeg fik det hele som projekt så derfor smiley ja jjeg har hørt noget om en mindre oliekreds detkører i stellet originalt

nek det var bare for at gøre opmærksom på at der hverken er lys el lign på det at jeg skriver at det er med en sc ramme som er fra 1998

det har ikke noget med tændingen at gøre at den ligger i en sc men da jeg ikke har orig ledningsnet og kun har ledningerne fra komponenterne så er jeg på rimelig bar bund :S

men tror nu også at det bliver en solid enduro/cross maskine når den kommer ud og rende

Kommentér på:
ktm lc4 ledningsnet hjælp!!

Annonce